מזגן קטן לכל חדר בבית – האם זה משתלם?

מזגן

אם בעבר היו רואים ברוב הבתים מזגנים מרכזיים אשר מפזרים את מיזוג האוויר לכל חדר וחדר בבית, היום ניתן לראות יותר ויותר אנשים אשר בוחרים לרכוש מזגן קטן לכל חדר ולהתקין לכל חדר מזגן משלו.

מה יצר את השינוי הזה? והאם התקנה של מזגן קטן בכל חדר הינה עדיפה על פני מיזוג של הבית בעזרת מזגן מרכזי? קראו את המאמר עד תומו ותמצאו את התשובה.

מחירי המזגנים הפכו לנמוכים יותר מבעבר

בעבר מחירי המזגנים היו גבוהים מאוד, אפילו רכישה של מזגן קטן כללה הוצאה של כמה אלפי שקלים. היום, לאור העליה בתחרות והתקדמות הטכנולוגיה ניתן לראות מזגנים במחירים נוחים ואתם בקלות רבה יכולים למצוא מזגן קטן בעלות של כמה מאות שקלים בלבד. ולכן אנו יכולים לרכוש מספר מזגנים לכל חדר מאשר לרכוש מזגן מרכזי שהעלויות שלו יותר גבוהות.

המחירים הנמוכים הללו הפכו את האופציה של רכישת כמה מזגנים לנגישה יותר עבור אנשים שבעבר לא יכלו להרשות לעצמם לבצע זאת. לכן בעבר האופציה הזו מראש נפסלה על ידי רבים, והיום יותר ויותר אנשים מבינים שכדאי לשקול אותה.

חיסכון בחשמל

התקנה של מזגן בכל חדר מאפשרת לכם לחסוך בחשמל, ובצורה משמעותית מאוד. אם עד עכשיו בכדי למזג חדר אחד הייתם צריכים להפעיל את כל המזגן המרכזי, היום אתם יכולים להפעיל רק את המזגן הבודד הקטן וכך לצמצם באופן משמעותי את צריכת החשמל בבית שלכם. בנוסף קיימת במזגן מערכת חכמה היכולה לקלוט תזוזות בחדר או לקבועות שעות מסוימות בו המזגן יפעל וכך כאשר אין אף אחד בחדר המזגן יודע לכבות את עצמו או להחליש אותו לפיכך חוסכים בחשמל.

מיזוג אוויר נוח יותר

שימוש במזגן בודד בכל חדר מאפשרת לכל אחד מדיירי החדרים השונים להחליט בעצמו האם הוא רוצה למזג את החדר, ולאיזו טמפרטורה הוא רוצה להגיע. בעזרת מזגן מרכזי, כל מה שאפשר הוא להדליק את המזגן, אך לא ניתן לקבוע את הטמפרטורה, אלא רק לסגור את חלון המיזוג במידה ולא רוצים מיזוג נוסף באותו חדר.

לכן התקנה של מזגן בכל חדר הינה כדאית יותר. מבחינת שימוש היא מאפשרת נוחות רבה יותר וכל אחד מבין דיירי הבית יכול למזג את המקום בו הוא נמצא מבלי להכביד על האחרים אשר צרכי מיזוג האוויר שלהם אינם דומים לשלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *