שמיכת פוך זוגית- להתכרבל עד הקיץ

שמיכת פוך זוגית

שמיכת פוך זוגית היא שמיכה נעימה במיוחד, היוצרת הרגשה עוטפת וחמה ובעיקר שימושית לימים ולילות מקפיאים בחורף.

מהם השיקולים בקניית שמיכת פוך?

השיקולים איזו שמיכת פוך זוגית טובה לקנות תלויים בהעדפות האישיות שלנו- האם קר לנו מאד בחורף או האם נעדיף סוג של שמיכת פוך זוגית שהיא אותנטית כלומר מאה אחוז טבעית וכמובן מהו התקציב שברשותנו. בהעדפה של שמיכת פוך זוגית סינטטית למשל, אין חומרי מילוי טבעיים אך סוגי התפירה השונים גם הם חשובים לסוג איכות השמיכה, החומרים הסינטטיים גם הם שונים ביכולות הבידוד שלהם מהקור, וכך יכולים בהתאם לייקר או להוזיל את מחירי השמיכה.

למה אנחנו צריכים שמיכת פוך?

שמיכת פוך זוגית ידועה כשמיכה האולטימטיבית, זו שאיתה חווית השינה בחורף הופכת לשונה וישנם גם רבים האוהבים להמשיך ולישון עם שמיכת פוך זוגית בכל עונה ובכל ימות השנה. לכולנו מוכרת התחושה המלווה את העונה הקרה, את ימי החורף ואת הלילות בהן נוצר קור עז, לא תמיד זה יכול להתאים לכל אחד לישון עם המזגן הדלוק או עם התנור ולכן בכדי למנוע כל תחושה של אי נעימות לשמיכה שנבחר תפקיד חשוב ומרכזי באיכות השינה שלנו. לכן שמיכות פוך מוכרות באיכותן יוצאת הדופן והן מיועדות בדיוק ליצור את החום הרצוי והנדרש לשם התמודדות עם טמפרטורה נמוכה במיוחד. לעומת זאת שמיכות בעלות מרכיבי מילוי סינטטיים יותר לא יוכלו לחמם באותה האיכות של שמיכה במרכיבי מילוי נוצות או פלומה.

איך שומרים על שמיכת הפוך?

בכדי שאיכות כל שמיכה בעיקר העשויה מפוך תשמר לזמן הרב ביותר ובאופן הטוב ביותר, אין לכבס אותה אלא לא יותר מפעם בשנה וגם בתדירות נמוכה יותר מזו. יש לאוורר את השמיכות באופן תמידי, אין לאחסן אותן בארונות בתוך ניילונים אטומים אלא לכסות בסדין בד ולא ליצור קיפולים רבים מדי. כך השמיכה תקבל את האוורור הנחוץ גם אם היא מאופסנת בארון כל הקיץ או תקופות ממושכות. לעומת זאת אם השמיכה היא סינטטית היא אינה דורשת תנאי תחזוקה מגבילים וניתן לאחסן אותה בארונות ככל פריט אחר ללא הוראות מיוחדות, וכן ניתן לכבס אותה בתדירות גבוהה הרבה יותר.

מקווים שתרמו לידע שלכם על שמיכות פוך ועזרנו לכם לבחור את השמיכה הבאה שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *