מזרונים אורטופדים – תנו לגב שלכם לנוח

מזרונים

מכל הרהיטים והפריטים שיש לנו בבית, המזרון הביתי שלנו, הוא מהאובייקטים הכי החשובים שיש לנו בבית.

המזרונים שלנו יחליטו אם נקום עם כאב גב או כמו חדשים. זה הדבר הראשון שאנחנו רואים בבוקר והדבר האחרון שאנחנו רואים לפני השינה. לכן, אנחנו לא מתפשרים על המזרונים שלנו. הוא צריך להיות נוח, נעים, גדול מספיק ואורטופדי.

איך בוחרים נכון מזרונים?

מגוון המזרונים רחב מאוד ולכן יש גם חברות שמציעות מזרונים זולים מאוד. למרות המחירים המפתים, לא מומלץ להתפתות אחר כל מבצע על מזרונים מחברות לא מוכרות. מזרון זאת הוצאה שתשפיע על אורח חייכם לאורך זמן ולא לכמה שנים בודדות. רכישה של מזרון שאינו אורטופדי, יכול לפגוע רבות בשלד האדם, עקב תמיכה לא מספקת בחלקיו השונים של הגוף. התפשרות על מזרון זול ולא אורטופדי, יכול גם לפגוע באיכות השינה, ולאורך זמן, נתחיל להרגיש עצבניים, עייפים ותשושים.

סוגי מזרונים שונים

יצרני מזרונים, מייצרים בשנים האחרונות בעיקר מזרונים אורטופדיים. מזרון אורטופדי הוא מזרון שנותן את התמיכה המלאה לגב ונותן תמיכה מלאה לכל חלקי הגוף השונים. כשימליצו לכם על מזרון אורטופדי, בדרך כלל ימליצו על מזרון בדרגת קושי גבוהה יחסית, במיוחד בשנים עד גיל 25. הסיבה היא, שעד גיל זה, השלד עוד מתפתח ומתעצב. אך הוא קיים גם בדרגות קושי אחרות. מזרון אורטופדי חדשני, הוא כזה נותן תמיכה לכתפיים לכאלה שישנים על הצד, יש לו תעלות אוורור לשמירה על הגיינה ובמיטה זוגית למשל, תזוזה בצד אחד לא תשפיע על הצד השני.

חברות מזרונים

היום קיימים חברות רבות שמציעות מזרון אורטופדי בגדלים שונים, טכנולוגיות שונות ודרגות קושי שונות. לכל אחד מבנה גוף שונה והעדפות שונות, והיום כל אחד יכול למצוא מזרון אורטופדי הולם לכל בקשותיו. בד"ר גב למשל, תוכלו למצוא מזרון אורטופדי (לא זוגי אמנם), החל מ-690 שקלים.

לסיכום, אל תתנו לגב שלכם פחות ממזרון אורטופדי איכותי ומקצועי. השינה משפיעה על כל היום שלכם מתחילתו ועד סופו והפחתה בחשיבות למזרון אורטופדי טוב, תפגע ביום יום שלכם. תנו לגב שלכם את המנוחה הנכונה והראויה לו, כדי שיהיה לו מספיק כוח, לסחוב אתכם במהלך היום. אולי תצטרכו לשלם קצת יותר עליו אבל לא תצטרכו לשלם על חשבון הגוף שלכם בעתיד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *