איך בוחרים נכון שמיכת פוך זוגית

שמיכת פוך זוגית

ישנם רבים הישנים במהלך כל השנה ובכל עונה עם שמיכת פוך זוגית, וישנם כאלו המאפסנים אותה ומוציאים אותה רק כאשר יש סיבה לכך, ולמעשה עם תחילת החורף והופעתם של הימים הקרים.

בשאלה איזו שמיכת פוך זוגית לקנות אין ספק כי קשה לבחור האם להעדיף את השמיכה הסינטטית, לבחור את הפוך העשוי מחומר טבעי, ומה זה בעצם חומר המילוי של שמיכת פוך אם הוא כולל את הנוצות או הפלומה. חשוב לעשות סדר בנושא ולבחור שמיכה שפשוט לא תרצו לצאת ממנה.

סוגי שמיכות הפוך השונות

השמיכות השונות בשוק המצעים למיטות הן רבות ומגוונות. פעמים רבות על השמיכות הן בעלות אותו מראה, אך לכל שמיכת פוך זוגית ישנו הבדל עיקרי הנבדל מיתר השמיכות האחרות. גם בקניית שמיכת פוף ישנם כמה נושאים עיקריים שיש להבינם לפני שקונים שמיכת פוך זוגית לחדר שלנו. ההבדל הכללי הוא בחומר המילוי והייצור של השמיכה כאשר ישנן שמיכות סינטטיות המורכבות מחומרים כמו ניילון ופוליאסטר ושמיכות שהן שמיכת פוך זוגית העשויה מחומר טבעי.  החומר הסינטטי הוא עשוי מסיבים מודבקים יחד ויוצרים את המרקם הנפוח והאחיד של השמיכה, ומעניקים לה את המגע הרך עם בידוד מקור. אם מילוי השמיכה הוא רב יותר ומשקלה רב יותר, כך בהתאם השמיכה תחמם באופן מרבי יותר. השמיכה הסינטטית מתאימה גם לאנשים בעלי אלרגיות שאינם יכולים לבוא במגע עם נוצות או חומרים טבעיים אחרים. שמיכות אלו גם קלות מאד לתחזוקה, ניתן לכבס אותן באופן רגיל ובקלות וכן מחירן זול יחסית. החומר הסינטטי הוא גם חומר שאינו צובר לכלוך או חיידקים רבים לעומת החומרים הטבעיים. יתרון נוסף של שמיכה זו הוא הגמישות הרבה יותר שלהן והיותן רכות וקלות יותר לקיפול ואפסון, וכן השמיכות הסינטטיות הן שמיכות המתאימות יותר לילדים כיוון שהן קלות יותר ואינן אלרגניות.

שמיכת פוך טבעית

לעומת זאת שמיכות פוך טבעיות הממולאות בתערובת טבעית של נוצות ובצורה צפופה, משמשות כחומר טבעי איכותי היוצר חום רב, ובעיקר את הבידוד מהקור באופן האיכותי ביותר. אולם מסיבות שונות כל אחד יכול להתרגל, לאהוב או להעדיף שמיכה מסוימת בין אם מדובר בפוך או בשמיכה הסינטטית.

אז מה שמיכת הפוך שלכם? מוזמנים להגיב לנו ולספר לנו מהי השמיכה המושלמת בשבילכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *