מטבח בעיצוב מודרני – נעים להכיר

מטבח

בשנים האחרונות הולכת וגוברת תופעת החזרה למטבח.

אם במאה הקודמת המגמה הפמיניסטית הובילה את היציאה מהמטבח וגרמה לתעשיית המזון המעובד לפרוח, העשורים האחרונים מבשרים את המהפך –  שיפור מעמדו של הבשלן הביתי. כיאה לכך, גם תחום עיצוב הבית נרתם למשימה וכך נולד הסגנון הקרוי "מטבח מודרני": מטבח פרקטי וקומפקטי אשר מעניק יעילות ונוחות בפעולות המטבח.

מאפייני המטבח המודרני

מעבר לנוחות הפרקטית שמספק מטבח מודרני לבעליו, הוא מאופיין בעיצוב נקי וחלק ושימוש מרובה בחומרים מלאכותיים כדוגמת המתכת והפלסטיק (וזאת בשונה מעיצוב כפרי המאופיין בחומרים טבעיים יותר כמו העץ). הצבעים הבולטים בסגנון זה הם הצבעים הקלאסיים והמטאליים כגון לבן, שחור וכסוף, כאשר צבעים צבעוניים כמעט ולא באים לידי ביטוי. כיאה למטבח נוח ופרקטי עבור הבשלן, הוא לרוב יכלול מכשירים רבים ומשוכללים מהאיכות הגבוהה ביותר, החל מתנור האפייה ועד לסכו"ם. בגלל היות המטבח המודרני משוכלל טכנולוגית, הוא זכה לכינוי "המטבח של אנשי ההייטק" ברחבי ארצות הברית.

מטבח מודרני – למי זה מתאים?

כאמור, עיצוב מודרני מיועד לבשלן הביתי ששואף להיות מקצועי ומהוקצע. אם אתם מרבים לבלות את זמנכם במטבח ושואפים להשתמש בכלים ובתנאי עבודה הטובים ביותר – כנראה שמטבח בעיצוב מודרני הוא המתאים עבורכם. הבשלן הביתי יאהב בנוסף לכלים המשוכללים, גם את היות מטבח חלל פתוח אשר מחובר עם שאר חלקי הבית, מה שמאפשר אינטראקציה ישירה עם שאר בני הבית אשר שוהים בחללים שונים של הבית.

כיצד תדעו אם מטבח מודרני זה הסגנון המתאים עבורכם?

כאמור, הסגנון המתאים למטבח שלכם הוא הסגנון המתאים לאופי שלכם ולסגנון העיצוב של ביתכם. בבתים גדולים ורחבי ידיים, עיצוב מודרני יראה כסגנון הטבעי של הבית, ותוכלו ליישם את כל מה שיש לסגנון להציע שכן הכלים והאביזרים הגדולים והיוקרתיים יוכלו למצוא את מקומם במרחבים הגדולים. בנוסף, במטבחים מודרניים רבים ישנו מעין "אי" באמצע המטבח המשמש שטח פעולה עבור הבשלן – מה שאפשרי רק במטבחים רחבים. גם לבתים קטנים יותר ניתן להתאים עיצוב מודרני אך עם פחות אביזרים. לכן, אם ביתכם הוא קטן, בחרו את האביזרים החשובים לכם בהם תרצו להשקיע במטבח.

מקווים שנהנתם מהכתבה ספרו לנו בתגובות על המטבח המושלם בשבילכם, אם נהנתם אל תפסיקו פה אתם מוזמנים להמשיך ולקרוא עוד כתבות מעולות באתר שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *