לפני רכישת ארון בגדים יש לבחון את הדברים הבאים:

ארון בגדים

תכנון קודם של ארון בגדים לפני רכישתו, יוכל לתת לכם אפשרויות מגוונות יותר לעיצוב או לאחסון, שאולי לא חשבתם עליהם קודם לכן

איך מתכוננים לרכישת ארון בגדים

התכנון הקודם יוכל ליצור גם את הריהוט האידיאלי ביותר עבורכם, לאחר שתיקחו בחשבון את כל הנתונים כגון גודל חלל החדר, טעם העיצוב שלכם וכן כמויות הפריטים לאפסון. לכן רצוי קודם לתכנן מה יהיה המבנה הפנימי של ארון בגדים שתרכשו, ולשקול כל אפשרות וכל שאלה שניתן להעלות בנושא זה. למשל האם תרצו לשלב לצד הארון שידה, כמה מדפים תרצו שיהיו בארון, ובאיזה מרווח.

מהן השאלות החשובות כאשר רוכשים ארון בגדים

האם תרצו להוסיף לארון הבגדים שלכם גם מגירות רבות, או אולי חלק גדול מתוך ארון בגדים שתקנו צריך יהיה לשמש לתליית בגדים בלבד, לשלב בו מתלים רבים ופחות מדפים. האם תרצו להזמין ארון בגדים בעל מדפים נשלפים וניתנים להסרה, או שאולי הארון יוכל להיות מובנה מראש ללא אפשרות לשינויים. כיצד הארון ישתלב עם שאר הרהיטים בחדר- עם המיטה, הוילונות, השידות, המראות, השטיח, פינת האיפור וכדומה. לא כל ארון בגדים ישתלב במהירות ובאופן הרמוני עם הסביבה בצבע או בסגנון. האם אתם משתמשים רבות בארון או אין לכם למעשה ביגוד רב ועומס של חפצים, האם מדובר בחדרי שינה למבוגרים או בחדרי ילדים. עבור חדרי ילדים השיקול יצטרך למשל להיות שונה, כאשר הבטיחות במקרה זה צריכה להיות מעל לכל- דלתות נטרקות או אצבעות העלולות להיתקע בדלתות של ארונות.

פתרון לארון בשביל חדר ילדים

לכל אלו ישנו פתרון פשוט ויעיל עבור חדרי ילדים, כך שיוכלו לפתוח בקלות רבה ובאופן בטוח את דלתות הארון או את המגירות בו, וכן עבור ילדים מייצרים ארונות מיוחדים ללא פתחים בין הצירים, כך שהם צרים מדי לכניסה של אצבעות וגם כוללים משטחים רכים במקרה של סגירת דלתות הארון על הידיים. בארונות רבים ניתן להתקין אפשרויות נעילה פשוטות וכך להכניס בהן תרופות שונות וכל מוצר אחר שיש להרחיק מילדים. גם בהצבת מראות בארונות לחדרי ילדים, יש להוסיף את כל מנגנוני הבטיחות כך שלא תהיה אפשרות להפיל או להזיז את המראה בשום אופן.     

מקווים שנהנתם מהכתבה מוזמנים לכתוב לנו את כל השאלות שלכם בתגובות ולהמשיך ולקרוא עוד כתבות מעולות באתר שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *