מה יותר נעים שמיכה סינטטית או שמיכה פוך טבעית?

שמיכה

לפני שנקנה שמיכה מוטב שנכיר את מגוון הסוגים הגדולים של השמיכות הקיימות בשוק המוצרים לבית ולחדרי השינה.

שמיכה ניתן לקנות מכמה סוגים. אם זו שמיכה המיועדת לקיץ או שמיכה לחורף, אם זו שמיכה המיועדת להתכרבלות מול הטלוויזיה על הספה בסלון או שמיכה המיועדת ליצור כמה שכבות של שמיכות על המיטה, לשם כיסוי המיטה כקישוט ואם להתכסות כחימום.

שמיכה סינטטית בעד ונגד

אם נבחר בשמיכה הסינטטית – יש לדעת כי זוהי שמיכה שמחירה אינו יקר במיוחד, מצד שני היא אינה כוללת חומרים טבעיים נושמים. היא יכולה להיות טובה לילדים שאינם רגילים לשמיכות כבדות, לאנשים הסובלים מאלרגיות שונות בחשיפה לחומרים טבעיים ולנוצות, וכן לאנשים שאינם סובלים במיוחד מקור עז בימים של חורף, ונוטים יותר להרגיש חום גם בימים קרים ולהזיע בצורה רבה תחת שמיכות פוך טבעיות ומחממות מאד. גם תהליך הניקוי, התחזוקה והשימור של השמיכות הסינטטיות הוא קל במיוחד, נוח ונותר באיכותו לזמן רב. ניתן לכבס את השמיכה הסינטטית במכונת הכביסה ואין צורך לשלוח אותה לניקוי יבש, וכן ניתן לקפל ולדחוס אותו ללא הגבלה והוא פחות צובר אבק ולכלוך שאינם מתנקים או יורדים עם הזמן ללא ניקוי יבש.

שמיכה פוך טבעית בעד ונגד

לעומת השמיכות הסינטטיות שמיכות הפוך הטבעיות ממולאות בתערובות של נוצות ופלומה בצפיפות רבה, כך שהנוצות לא יפרמו כלפי חוץ. חומרי הנוצה והפלומה אלו חומרים רכים ונעימים במיוחד, המאפשרים נוחות גדולה בשינה והן חומר טבעי ונושם. איכות החום של השמיכה תהיה טובה יותר ככל שאחוזי מרכיב הנוצות יהיו גבוהים יותר, וכן ישנן דרגות שונות של איכות נוצות כאשר פלומת האווז היא הטובה ביותר. לשמיכות הפוך יתרונות רבים – היא טובה במיוחד לאנשים הרגישים לקור ומרבים לסבול מקור, אלו שמיכות איכותיות במיוחד המחממות לאורך זמן ושומרות על איכותן למשך שמן רב מבלי להתבלות וישנו גם מגוון גדול של שמיכות שהן עשויות במחציתן מחומר טבעי ומחציתן מחומר סינטטי.   

כך שכל אחד יכול ליצור לעצמו הרגשה נעימה או חורף חם במיוחד, עם מגוון השמיכות השונות הכל בהתאם לטעם האישי שלו ולהתאמה האישית והספציפית שלו.

מקווים שנהנתם מהכתבה, אל תעצרו פה אתם מוזמנים להמשיך ולקרוא עוד כתבות מעולות באתר שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *