שואב אבק רובוטי – שבו רגל על רגל ותנו לו לנקות במקומכם

שואב אבק

 מה זה אומר שואב אבק רובוטי ואיך זה באמת עובד?


בעידן הטכנולוגי המתפתח בו אנו נמצאים כיום, קשה להתעלם מהפיתוחים החדשניים אשר מקיפים אותנו כמעט בכל תחום בחיים. המטרה של כל אותם פיתוחים טכנולוגיים, הינה להפוך את החיים שלנו להרבה הרבה יותר קלים, עם כמה שפחות מאמץ פיזי נדרש.

גם על תחום הניקיון הטכנולוגיה לא פסחה, ולאחרונה ניתן לראות כמעט בכל מקום (בין אם בבתים, או בפרסומים באמצעי התקשורת השונים) את שואב האבק הרובוטי.

המנקה החדש

למעשה, תפקידו של שואב אבק הרובוטי הינו לנקות את הרצפה מכל מיני סוגי לכלכוים. ביניהם חול, פירורים, שערות, אבק, שאריות מזון קטנות, או אפילו אפר של סיגריות (למקרה שאתם מעשנים בבית). שואב אבק רובוטי ממלא שתי פעולות במכשיר אחד: הוא גם מנקה את הרצפה מכל הלכלוך הנמצא עליה, וגם מקיף את כל שטחי חלל הבית (כן, גם לפינות שאפילו אתם לא העזתם להכנס).

אז איך זה באמת עובד?

שואב אבק רובוטי מורכב ממערכת של מברשות מסתובבות, בשילוב עם מנוע קטן היוצר תנאים של תת לחץ מתחת לרובוט. כתוצאה מכך האבק והלכלוך נשאבים ישירות אל תוך המכשיר, ומגיעים עד למיכל איסוף האשפה. כמובן שמיכל איסוף האשפה נשלף, על מנת שיהיה ניתן לרוקנו בכל פעם שהוא מתמלא.

כמו כל טכנולוגיה חדישה, גם שואב אבק רובוטי מצטייר לנו באופן אוטומטי בראש כפריט רכישה יקר מידי, המתאים לעשירים בלבד. אך אין הדבר נכון כלל וכלל. שואב אבק רובוטי מיועד לקהל נרחב ביותר של אנשים, על מנת להקל על האדם בעבודות ניקיון הבית. על כן, טווח המחירים נע על קשת רחבה החל משואבי אבק ב-400 שקלים, ועד לשואבי אבק ב-4000 שקלים. כך שכל אחד יוכל למצוא שואב אבק רובוטי מתאים ביותר עבורו. כמובן שיש להתחשב גם בגודל הבית שלכם, על מנת להתאים לו את שואב האבק הרובוטי האופטימלי.

מחזיק לשנים

כמו כן, סביר להניח שלא תצטרכו לקנות שואב אבק רובוטי נוסף בשנים הקרובות. זאת כיוון שהשואבים הללו חזקים, ואינם נשחקים ומתקלקלים בקלות. על כן, שווה לחשוב בכובד ראש על הוצאת הקנייה הזו, כיוון שתשמש אתכם לזמן רב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *