סלון פינתי או רוחבי מעוצב? באיזו אסטרטגיה לבחור כאשר מארגנים את חדר האורחים

סלון מעוצב

מאז ומעולם צורתו של הסלון בתוך הבית העסיקה זוגות הורים וזוגות ללא ילדים הגרים יחדיו באותה דירה.

בעוד האב רוצה שולחן זכוכית גדול והאם מתעניינת בכלל בשולחן עץ קטן, בעוד האב מעוניין למקם את הכסאות והשולחן ליד חלון הסלון והאם מבקשת להרחיקם משם כדי ליצור מרפסת, הידעתם כי בנוסחה מסוימת לא תצטרכו בכלל לעסוק בפנים-הסלון בשביל ליצור סלון מעוצב, אלא דווקא בפינתו? אתם יכולים לקנות ספה דו ממדית ולהניח את הקודקוד שלה בדיוק בקודקוד של הסלון, וכל יצרתם באיזו פינה שאתם רוצים סלון שלם המורכב מכורסאות וספות מסביב לה, ומזנונים המעטרים את האזור. בכך, כל הוויכוחים שלכם נפתרו באחת, משום שגם תקבלו חדר אורחים מעוצב ומהודר ביותר, וגם ייחסכו לכם מטרים רבועים רבים של מקום פנוי לחלוטין, אותו תכננתם להקדיש לסלון רגיל, ולא פינתי.

מתי בכל זאת נעדיף סלון מעוצב על סלון פינתי?

סלון רגיל יש להעדיף במקרים מיוחדים בהם הפינות של החדר לא מאפשרות הצבת סלון פינתי בשל עודף אור שמש או חוסר באור טבעי, או בשל יכולת חסרה להאיר את הפינות באמצעים קונבנציונליים, לרבות LED. בסלון מעוצב טוב חשוב שתהיה תאורה חזקה או ממוצעת לכל הפחות, גם מהשמש וגם מהאור התעשייתי. לכן, טוב תעשו אם לפני שתקבעו כיצד ייראה הסלון, תקבעו היכן לשים אותו בתוך החדר, ורצוי שזה יהיה הפינה המוארת ביותר והנוחה ביותר לוויסות תאורה ידני.

יתרונות הסלון הפינתי על הסלון הרגיל

חוסך מטרים רבועים רבים של מקום בתוך הבית. גורם לכך שתוכלו להדגיש יותר את עיצוב האריחים והמרצפות שלכם בשל היותם פנויים מתכולה. מגדיל את אזור הבידור בבית: טלוויזיה ומולטימדיה, והופך אותו לשטח רחב ממדים, כשהספות והכורסאות נשארות מאחור. כך, אתם זוכים להמון מקום פנוי בבית ומעלים את יוקרתו כנכס מניב בהמשך, אם תבקשו לבצע פעילות נדל"נית כלכלית בבית.

יתרונות הסלון המעוצב על הסלון הפשוט

מעצב את החדר במרכזו, ולא נדחק החוצה לשוליים. אם הספה או הכורסא מעוצבות להפליא, הצבתן במרכז החדר מאפשרת לאורחים להתרשם מהן מקרוב. כמובן שהגישה להתקני ישיבה מהירה יותר כי היא נמצאת במיקום מרכזי ולא פריפריאלי בתוך אותו סלון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *