ארון 2 דלתות – ארון קטן, פתרון גדול

ארון 2 דלתות, כפפות, שתיים

מחפשים מקום אחסון חדש בבית, אך אין לכם הרבה מקום פנוי להציבו? ארון 2 דלתות הוא הפתרון האולטימטיבי בשבילכם!

בין אם כבר יש לכם ארון ופשוט חסר לכם מקום אחסון בבית, בין אם אתם זקוקים לארון לחדר הילדים, או בין אם אתם סטודנטים השוכרים חדר בדירת שותפים – ארון 2 דלתות יענה על הצרכים שלכם בקלות רבה (ובמחיר סביר).

מבנה החדר והתאמת ארון

ארון 2 דלתות יכול להתפרש או לגובה או לרוחב, הכל תלוי במבנה החדר שלכם ובמקום המיועד אותו אתם מקציבים לארון. ארון זה הוא הארון הצר ביותר מכל סוגי הארונות, אך למרות זאת יכול להכיל מקום רב לאחסון בגדים וחפצים. הוא מכיל מדפים, מגירות, מוט תלייה ולפעמים אף מקום מיוחד לנעליים, בדיוק כמו ארון גדול. הפלוס הגדול בארון 2 דלתות הינו העובדה שניתן למקם אותו כמעט בכל חדר בבית. הוא קומפקטי, נכנס למקומו בקלות, אינו תופס מקום רב לחדר ואף נייד ונוח להזזה בקלות (למקרה שיתחשק לכם לשדרג את מראה החדר מידי פעם).

מגוון עיצובים ואלמנטים שונים

מלבד זאת, לארון 2 דלתות קיימים שלל עיצובים ודגמים. בין אם מדובר בארון פתיחה רגיל, ארון הזזה, ארון נמוך ורחב, או גבוה וצר.

כל זאת בהתאמה אישית עבורכם ולחדרכם היקר לליבכם. כמו כן, מיותר לציין כי ארון 2 דלתות מגיע מגוון של צבעים (בכל זאת, מדובר בראש ובראשונה בפריט נוי מודרני, המוסיף לקו העיצוב הכללי של הבית).

מחירים בשוק ומבצעים

כאשר מדובר על מחיר של ארון 2 דלתות אין צורך להלחץ, שכן, לא מדובר בסכומי עתק. כיום, בגלל ההיצע הגדול בשוק בכל הנוגע לארון 2 דלתות, המחירים לא קופצים מעל הפופיק ומותאמים לכל כיס. כלומר, ארון 2 דלתות מתפרש על טווח רחב של מחירים שנע וזז בעקבות פרמטרים שונים (סוג החומר, עיצוב, דגם וכן החברה / המותג בו אתם רוכשים ועוד). תוכלו לערוך השוואת מחירים באתרי האינטרנט השונים, לשאול חברים, או אפילו לחפש ארונות ביד 2.

סוג הארון

אין ספק שרכישת ארון 2 דלתות, אינה רכישה של מה בכך ועל כן יש לחשוב בכובד ראש על הוצאה זו. לפני שמתחילים לחפש ולהתייעץ, מומלץ להגיע מוכנים מראש ולחשוב איזה סוג ארון הייתם מעוניינים לקנות וכמובן למדוד את הגודל המתאים (כדי שלא יהיו פדיחות ברגע שהארון יגיע אליכם).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *