ארון דלתות סוגר לכם פינה בתחום האחסון

ארון דלתות

אין ספק כי הארון הפופולרי ביותר שיש הינו ארון דלתות.

ארון דלתות מושלם לחדר שינה ומתאים במיוחד עבור זוגות. כך, כל אחד מבני הזוג מקבל מקום רב לאחסון הבגדים האישיים שלו ואין צורך להתווכח על עודף או חוסר מקום.

היתרונות של ארון דלתות

ארון דלתות מאחסן ושומר על כל הבגדים בצורה מסודרת ומאורגנת, משום שמציע מקום רב ביותר לשמירתם. לרוב, ארון בעל 4 דלתות תופס מקום נרחב בחדר ומשתרע כמעט לאורך קיר שלם, אך למרות זאת – אין זה אומר כי הדבר חייב להיות כך. ארון דלתות, יכול להגיע בגדלים וממדים שונים. לכן, אם הארון הינו צר וגבוה, הוא תופס הרבה פחות מקום, אך עדיין יכול לאחסן תכולה רבה.

יתרונות וחסרונות של ארונות

ארון דלתות מציע דגמים רבים ומגוונים, אשר לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות וכל זאת בהתאמה אישית לצרכים שלכם. למשל, ארון דלתות יכול להיות מורכב באופן כזה שחצי ממנו מוקדש לבגדים מקופלים המונחים על מדפים, בעוד החצי השני מוקדש לתליית בגדים על מוט מיוחד הנותן תמיכה לקולבים. דגם נוסף של ארון דלתות יכול להיות זהה משני חצאיו, המשאיר מקום גם למדפים וגם למגירות, המכילות מקום נוסף לאחסון ושמירה.

ארון הזזה או ארון פתיחה?

כמו ארונות רבים ואחרים, גם ארון דלתות מגיע כדגם של ארון הזזה וארון פתיחה. ארון דלתות הזזה מעניק לחדר מראה דינאמי וזורם יותר, ומיישר קו עם העיצוב הכולל של החדר עצמו. הוא יכול להיות בילט אין בתוך הקיר, או כיחידה בפני עצמו וניתן אף להצמיד לאחת הדלתות מסך טלוויזיה.

לעומת זאת, ארון דלתות בעל דלתות פתיחה, מאופיין יותר כפריט עיצובי בפני עצמו, ויכול להיות שונה מעיצוב הכולל של החדר. כך, הארון עצמו הופך לרהיט ייחודי בבית ומעניק נופך שונה ומגוון לעיצוב הבית.

מכיוון שארון דלתות הוא כשלעצמו גדול יותר משאר הארונות, מומלץ למדוד במדויק את המידות של המקום בו אתם מתכוונים להציבו. כמובן, שככל שמדובר בארונות – ההיצע מאוד דינאמי וישנה אפשרות להתאמה אישית בחברות והמותגים השונים.

מחירים שונים של ארונות

בכל הנוגע למחיר, קיים טווח גדול מאוד של מחירים לארון  דלתות והם נעים ומשתנים מפרמטרים שונים. בין היתר, החומר ממנו עשוי הארון, המקום בו נקנה הארון (יד ראשונה או שנייה), העיצוב, ההובלה והגודל הרצוי. לכן, כדאי לעשות בדיקה מקדימה ולהשוות מחירים על מנת למצוא את הארון המתאים ביותר עבורכם הן מבחינה כלכלית והן מבחינה עיצובית. הרי בסופו של דבר, ארון הינו פריט אשר נשמר לאורך זמן ומשמש אותנו יום יום. אל תתפשרו ותמצאו את הארון הטוב ביותר עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *