כל מה שרציתם לדעת על שמיכות פוך החורפיות:

שמיכות פוך

שמיכות פוך הינן הכי פופולריות בעונת החורף, ובאופן דיי מוזר גם בעונת הקיץ (רק אם ישנים עם מזגן, כמובן).

את שמיכות הפוך אנו מכירים מאז ומעולם, אך משום מה אנו עדיין חוטאים בחוסר ידע בכל הקשור אליהן. כאשר למרות החלוקה הגסה, שמיכות "פוך" הינה שם גנרי להרבה סוגים. הנה רק חל מהם:

שמכות פוך טבעי

 

שמיכות פוך אמיתיות אשר במרבית המקרים מכילה 90% פלומה לבנה טבעית אווז ו-10% נוצות אווז. פלומה היא בעצם איגוד של קבוצות כלואות שאוגרות בתוכם חום ומונעות את איבודו ובכך הן שומרות שהאוויר הקר ייצא והחם יישאר. הפלומה מחממת בערך פי 3 מחומר סינטטי, ואת בגלל שהיא בעלת יכולת למלא את חלל האוויר בצורה אחידה וטובה יותר. בנוסף, הפלומה נחשבת ל"נושמת" ולמרחיקה זיעה במקרה של עליית טמפרטורות בסביבתה.

  

שמיכות פוך סינתטי

 

שמיכות פוך סינתטי עשוי מסיבים סינטטיים הצמודים זה לזה וכך הם יוצרים מקשה אחד בעלת נפח אחיד. הסיבים חשובים מאוד לא רק בשל היותם מייצרים את המרקם, אלא גם בשל המבנה המנופח שלהם היוצר שכבת בדידות תרמית. שמיכות פוך סינתטיות יתאימו במיוחד לאלרגנים הסובלים מבעיות נשימה כגון אלרגיה. בין הסוגים השונים של הפוך הסינתטי ניתן למנות את ההולופייבר (שמיכות פוך בעלות מידת חימום בינונית ולכן לא תתאים לימי החורף הסוערים במיוחד) והמיקרופייבר (שמיכות פוך בעלות מידת חימום גבוהה במיוחד.

 

שמירה על האיכות של שמיכות פוך

 

את שתי סוגי השמיכות ניתן לנקות ולכבס ללא כל בעיה. הקפידו לקרוא את הוראות הכביסה המוצמדות לכל שמיכות פוך ועקבו אחריהן. אם אין הוראות מפורטות, יש לדעת מספר הדגשים: באופן גורף כל שמיכות הפוך ניתנות לכיבוס במכונה ב-60 מעלות, אם מדובר בשמיכה עם מילוי טבעי ולא סינתטי – יש להשתמש בכמות פחותה משמעותית של אבקת כביסה (הכמות המומלצת היא חצי) והטיפ הכי טוב לכיבוס שמיכת פוך במכונה היא על ידי הוספת כדורי טניס למייבש. בכל הנוגע לאחסון השמיכה, אין מה לדאוג, שכן השמיכה קלילה ולא דחוסה ולכן שום אחסון שהוא לא יפגע בצורתה וברכות שלה.

 

מקווים שנהנתם מהכתבה, אתם מוזמנים לכתוב לנו ולהגיב על שמיכות פוך או סתם לספר לנו על השמיכה שלכם. בנוסף יש לנו עוד הרבה כתבות מעולות באתר שלו ששווה להמשיך ולקרוא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *