ארון הזזה – הלהיט החדש בסצנת הארונות

ארון הזזה

אין ספק כי חדר השינה הוא החדר החשוב ביותר עבורנו בבית.

החדר בו אנו שוהים זמן רב ביותר במהלך היום (או יותר נכון בלילה). עם זאת, כאשר מדובר על חדר שינה אי אפשר להתעלם מאחד הפריטים החשובים והעיקריים בו – הארון.

איך בוחרים ארון לחדר השינה?

בחירת ארון לחדר הינה בחירה משמעותית ועיקרית. ארון אינו רהיט של מה בכך ורבים מאיתנו קונים ארון במטרה שיישאר וישמש אותנו לפחות בעתיד הקרוב. מכאן, שיש לחשוב בכובד ראש על איזה סוג ארון הינו הארון המתאים והידידותי ביותר שייכנס לחדר השינה.

לכן, בין אם מדובר בחדר שינה גדול או חדר שינה קטן, הארון המומלץ ביותר הינו ארון הזזה.

מהו ארון הזזה?

ארון הזזה הוא ארון אשר הפך את פעולת פתיחת הדלתות המיושנת לנוחה יותר ומתקדמת יותר. באמצעות החדשנות של ארון הזזה, הדלתות נפתחות במנגנון סליידר, ובכך אינן תופסות מקום נרחב בחדר. ארון הזזה הוא צעיר יותר ומשופר בהרבה יותר מהארונות הרגילים והמוכרים שקיימים כמעט בכל בית בישראל. לארון הזזה קיימות מגירות רבות ומדפים רבים לאחסון וכן אזור תליית בגדים. הוא מאפשר שמירה ואחסון של הבגדים בצורה מסודרת ומבוקרת יותר, כל זאת במגוון דגמים ועיצובים מודרניים ומתקדמים.

היתרונות של ארון הזהה

עם השנים הפך ארון הזזה לפופולרי יותר ודחק הצידה את הארונות המסורבלים והישנים שכולנו מכירים. ארון הזזה מאפשר לכמות גדולה יותר של אור להיכנס לפנים הארון ולהציג בגאווה את תכולתו, על מנת שלא נוכל נפספס אף פריט. בנוסף, דלתות הארון בעלות מנגנון בלימה השומר מפני פציעות ותקלות בטיחותיות אופציונליות. כמו כן, אורך חיי דלתות ארון ההזזה נשמר לזמן רב יותר ואינו נשחק במהירות.

מחירי ארון הזזה אינם גבוהים משמעותית ממחירי ארון רגיל. בשל מגוון הדגמים המוצעים לארון הזזה, מחיריו נעים ומשתנים מפרמטרים שונים, כך שכל אחד יוכל להנות מרכישה נכונה של הארון אותו הוא מעוניין לקנות.

ארון הזזה מותאם ספציפי לחדר בו הוא נמצא ומשתלב איתו. כמו כן, הוא מגיע במבחר עיצובים וגדלים. החל מארון בעל שתי דלתות ועד לארון בעל ארבע דלתות, ארון הנמצא כחלק מקיר הדר, כל זאת בהתאם לממדי החדר.

ארון הזזה מעניק לחדר אווירה זורמת יותר, מרווחת יותר, ביתית יותר והכי הכי חשוב – נוחה יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *