כיצד נדע כי לפנינו ריהוט סלון באיכות?

ריהוט סלון

בחירת ריהוט סלון היא אחת המשימות החשובות שתעשו בחייכם.

כמובן שבבית להשכרה, על פי רוב דברים כאלה נעשים באישור הבעלים, אך במידה והדירה היא שלכם, עיצוב הסלון הוא אינטרס עליון מבחינתכם. על כן, כיצד תדעו אם ריהוט סלון אותו אתם בוחרים הוא ריהוט איכותי, ואם טעיתם ורכשתם משהו שאיכותו לא התאימה לבית שלכם, כיצד בכל זאת ניתן להציל את המצב גם בלי לקנות חדש?

טיפים חשובים לבחירת ריהוט סלון מעור

עור הוא תחום בפני עצמו, אשר חשוב מאד לדעת אותו ולהכיר אותו, ולא רק להתפעל מאיכות מוצריו. נכון, כולנו יודעים כי עור שומר על טמפרטורה קרה על ספותיו וכורסאותיו, ועל כן הוא מהווה יתרון-רבתי בחודשי הקיץ. כולנו יודעים גם שעור מתבסס על תפרי-עור של פלטות ייצור אחת לשנייה. מה שלא כולנו יודעים הוא שעור מתחלק לעיבודים. את העור המקורי ניתן לעבד חלק, גס, מחוספס, זמש, ועוד. חשוב לבחור בעיבוד שמרגיש לכם נכון, ואשר יוצר את תחושת הנוחות שכמהתם לה. כמו כן, חשוב לבחון כיצד התפרים על העור נעשו, ולמצוא רק ריהוט סלון המבוסס על עור שנתפר יסודי ולא מוכלב באופן גס.

עיצוב ריהוט סלון בהתאמה לבית הלקוח

עוד נושא חשוב הוא טכניקת עיצובו של ריהוט סלון בהתאמה לביתו של הלקוח. קניית ריהוט עור שלא מתאימה מבחינה עיצובית תגרור אתכם לקנות חדש ולמכור, פעולות סבוכות שמומלץ כי מראש לא תעשו. ברירת המחדל הכי בטוחה היא להיצמד לאקסיומות העיצוב הקיימות בבית, ולבחון ריהוט סלון על פי הצבעים השולטים בבית, ובצורות של עיקר הדוממים בו: דלתות, חלונות, משקופים ופרופילים לחלון. למשל, אם רוב ההתקנים הללו גליליים, ייתכן כי תצטרכו ספות וכורסאות עגולות, ולהתאים שולחן עגול לאותו סלון.

קנינו ריהוט סלון שלא מתאים, האם נצטרך למכור ולקנות חדש?

אם יש לכם את האפשרות, עשו כן. אם אין בכוחכם את האפשרות, ניתן למזער נזקים על ידי קניית כיסוי לספות ולכורסאות, והפעם את הכיסוי יש לבחור על פי הכללים שנלמדו לגבי התאמת ריהוט סלון לעיצוב הבית. בדרך זו, כשתחזרו לבית לאחר עזיבתו תוכלו לפחות ליהנות מעיצוב סלון ראשוני ברמה גבוהה.

דבר נוספת בא ניתן להשתמש היא הדמיות תלת מימד ממוחשבות. בעזרת הדמיות אלה כיום אדריכלים ומעצבי פנים יכולים להציג את עבודתם ללקוח עוד לפני התחלת העבודה בפועל. יוצר ההדמיות משתמש בתוכניות מקוריות ובחומרים אמיתיים על מנת להעניק להדמיות מראה פוטו ריאלסטי אשר יציג ללקוח איך יראה הפרוייקט בצורותו הסופית.
מכיוון שמדובר בעלות מעט גבוה, נמליץ להשתמש בהדמיות אלה רק בפרוייקטים בעלות גבוה במיוחד או רכישת סלון בשווי עשות אלפי שקלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *