מרק, שמיכה ומעיל פוך – כך תיפרדו מהחורף

שמיכה לבית

אמנם החורף בישראל מאופיין באקלים נוח יחסית ליבשות אחרות כמו אירופה או אמריקה הצפונית, אך הוא עדיין כאן והוא מתקשה לעזוב.

זה הזמן לנצל את כל מה שאתם אוהבים בחורף – החל מהתכרבלות בשמיכה ועד למרקים המחממים והמנחמים. רגע לפני שהקיץ מגיע בסערה, תכינו מסיבת פרידה הולמת מעונת החורף, ופנקו את עצמכם בערב חורפי מסורתי, באמצעות כמה דברים מאוד פשוטים.

פינוק של הכנת מרק בחורף

מה יותר חורפי מאשר לאכול מרק? אז נכון שניתן גם לאכול אותו בחוץ, אך אין כמו הסיר שעומד במטבח שעות ומפזר ניחוחות בכל רחבי הבית ואפילו בחדר המדרגות. בין אם המרק שאתם הכי אוהבים הוא מינסטרונה, בצל, ברוקולי או סתם מרק ירקות פשוט, זו ההזדמנות האחרונה שלכם להכין אותו השנה. אם אין לכם מתכון קבוע או מתכון מבית סבתא, חפשו מתכון טוב באינטרנט (רצוי מבלוג שאתם מעריכים במיוחד) ורוצו למטבח לבשל. בזמן שהמרק מתבשל לו, הכי כיף לקרוא ספר מתחת לשמיכה, ולהתענג על הריח שמופץ לו בכל הבית. כדאי תמיד לבשל גם לאחרים, ככה תוכלו לשתף אותם במסיבת חורף שלכם.

תתכרבלו עם השמיכה

בחורף או שלא בחורף, אין כמו להתכרבל מתחת לשמיכה. גם אנשי הקיץ המושבעים, יגידו כי גם בקיץ הכי כיף להתכרבל עם הפוך, הרי בשביל זה יש מזגן שיאזן את הכל. אז נכון שניתן לעשות זאת לא רק בעונת החורף, אך הערך המוסף של העונה הגשומה לחוויה הכללית לא יסולא מפז. בחרו לכם סרט טוב, ספר משובח או פשוט ארוחה טעימה במיוחד, ותצללו לתוך השמיכה לבית הכי נעימה, רכה ומפנקת שיש לכם. רק היזהרו, אחרי זה יהיה לכם קשה כפליים להיפרד מהחורף.

ללכת עם מעיל פוך בימים הקרים והגשומים

אם שמיכת פוך זה הפינוק הביתי, מעיל פוך זה הפינוק שמענג לכם את החורף גם כשאתם מחוץ לבית. סוף עונת החורף היא תקופה מרובה במכירות חיסול ומבצעים, ואין זמן טוב מזה מאשר להשתדרג במעיל פוך יפה ומחמם, שינעים לכם את השבועות האחרונים של החורף. ובנוסף, כנראה שהמעיל גם יהיה זול בהרבה ותמיד תוכלו לשמור אותו לשנה הבאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *