שמיכות פוך – הכיף של החורף

שמיכות פוך

כל אחד מעדיף עונה אחרת של השנה.

עונת הקיץ

יש אנשים שאוהבים את הקיץ באופן מיוחד – את הטמפרטורה הגבוהה, את האפשרות ללכת בבגדים קצרים וללכת לים ולבריכה. בגלל שמדובר בעונה חמה מאוד ויש לרוב המשק הרבה חופשים, הרבה אנשים נוסעים לחוץ לארץ ולכן יש משהו שמצטייר כחופש וכיף עם העונה החמה.

עונת החורף

עם זאת, יש אנשים שמעדיפים דווקא את עונת החורף. יש משהו בעונת החורף שהופך הכל לנעים יותר. כולם רוצים להיות בבית מתחת לשמיכות פוך ולהתכרבל כל היום. ברגע שקר בחוץ, אנשים פחות מבלים בפארק או בגני שעשועים ובעיקר מעדיפים לבלות יחד במקומות חמים ולהימנע ככל הניתן מקור ורטיבות. אחד הפינוקים הגדולים של החורף הוא מעבר לשמיכות פוך.

מדוע כל כך אוהבים שמיכות פוך בחורף?

בגלל שרוב הבתים הישנים לא באמת מבודדים קור, אלא אם ישנים עם חימום דולק כל הלילה, מאוד קר בבתים ואז השמיכות פוך הופכות להיות נחוצות באופן משמעותי. הדבר שהכי כיף לעשות עם שמיכות פוך זה להיכנס אליהן עם מישהו שאוהבים. זה יכול להיות אח או אחות או כל מישהו קרוב. לבחור סרט טוב, לשבת מול הטלוויזיה ולהתכסות בשמיכות פוך. באופן זה גם נעים יחד כי מחממים אחד את השני וגם השמיכה שומרת על חום הגוף באופן כמעט מושלם.

סוגים שונים של שמיכות פוך

יש כל מיני סוגים של שמיכות פוך, יש כאלו שהן סינטטיות ויש כאלו שהן פוך אמיתי. כמובן שפוך אמיתי הוא הרבה יותר מוצלח ונעים מאשר פוך סינטטי אבל במקביל גם הרבה יותר יקר. בגלל שזה המצב אז לרוב האנשים יש שמיכות פוך סינטטיות אבל מי שהתמזל מזלו ויכול להרשות לעצמו שמיכת פוך אמיתי, אין אפילו איפה להתלבט – ברור שצריך לבחור בפוך האמיתי.

פוך נוצות שומר על חום הגוף

מדובר בחוויה אחרת לחלוטין והחימום והשמירה על החום של הגוף הם אחרים לחלוטין. השדרוג הוא משתלם במיוחד ואין בכלל שאלה לגבי האיכות של הפוך. יש אנשים שאוהבים לישון עם שמיכות פוך גם בקיץ. מה שהם עושים זה להדליק את המזגן עם טמפרטורה נמוכה ולהתכסות בשמיכת פוך. אין ספק שמדובר בפינוק אמיתי שרק מי שיודע להעריך שמיכת פוך יהנה ממנו וינצל אותו בכל ימות השנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *