סוגי סלונים- המרכז של הבית

סלונים

אין מקום יותר טוב בו אפשר להתרכז כל בני המשפחה מאשר סלון ביתנו.

אין ספק שהסלון הינו מרכזו של הבית ומסיבה זו כל כך חשוב לבחירה נכונה ומשתלמת עבורנו.
מה הכוונה בבחירה הנכונה? בחירת סלון נוח ואיכותי אשר יחזיק לזמן רב וכמובן יופיו של הסלון עפ"י טעמכם.

קיימים מגוון רב של סלונים ולפני היציאה לשטח חשוב שתכירו כמה סוגים של סלונים,יתרונותיהם, טווח מחירים ועוד המלצות נוספות אשר יסייעו לכם בהמשך.

סלונים פינתיים:

היתרון העיקרי של הסלונים הפינתיים הינו שהם אינם מפריעים בבית וחוסכים מקום. הסלונים הפינתיים מרהיבים ביופיים ובעיצובם החדשני. בקניית סלונים פינתיים צריך לקחת בחשבון שהמחירים הינם יקרים ולכן יש להתאים זאת למחיר אותו אתם מוכנים להשקיע. בנוסף יש לראות כי הסלון מתאים לעיצוב ביתכם, סלונים פינתיים לרוב מתאימים למקומות קטנים לאירוח.

סלונים מבד:


סלונים מבד הינם סלונים ברמה גבוהה מפנקים ונוחים מאד המזכירים מיטה נוחה, סלונים אלו נעימים בחודשי הקיץ ומחממים בחודשי החורף. חשוב לקחת בחשבון שאילו סלונים שקשה לנקותם ועם השנים הצבע נדהה.
חשוב לדעת– יש לא מעט פתרונות של ריפוד דוחה כתמים היכולים לסייע עם סלונים מסוג בד.

סלונים מעור:

סלונים מעור הינם סלונים יוקרתיים ואיכותיים הנותנים תחושה של יוקרה סטייל ופינוק. סלונים מעור קלים לניקוי, אך צריך לקחת בחשבון שבימות הקיץ הם לא בהכרח נוחים זאת בעקבות הלחות וחום הגוף. כמו כן יש לקחת בחשבון שסלונים אלו הינם בקטגוריה יקרה מאד.

המלצות:

  • במידה ויש לכם זמן פנוי,כדאי לחכות עם קניית הסלונים עד לחודש דצמבר. למה? חנויות הרהיטים יוצאות למכירות חיסול לקראת סוף עונה ואתם יכולים להנות ממחירים אטרקטיביים.
  • הקפדה על שמירת הסלון יכולה לשמש אתכם למשך שנים,סלונים אינם טרנד חולף ולכן חשוב לתחזקם בהתאם ולהנות מהם כמה שניתן. למי מכם שאוהב בעתיד תוכלו להפוך את הסלון לרהיט וינטאג' .

אמנם קראתם על מגוון הסלונים העיקריים הקיימים בשוק אך אנו מבטיחים, כשתצאו לחנויות אתם תתבלבלו!לכן חשוב שתשאלו את עצמכם לפני הקנייה האם מערכת הישיבה נועדה גם לילדים או בעלי חיים? מהי תדירות האירוח בבית? קנייה לטווח אצר או ארוך?
וכמובן מהו התקציב?
לאחר שתגיעו בטוחים תוכלו להנות ממגוון הסלונים בחנויות על פי טעמכם, ובמצעי החודש באתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *