איך בוחרים שמיכות לבית מתאימות לחורף?

שמיכות לבית

כשמסתכלים על הכותרת הזו, היא נראית תמוהה משהו, הרי מי שמסוגל לקרוא את הכותרת הזו כבר עבר לפחות חורף אחד והמשמעות היא שיש לו שמיכות לבית.

עם זאת, מגיע השלב שאנחנו לא רוצים להתפשר יותר על סתם שמיכות לבית מחממות אלא לבחור אחת שמתאימה לנו ככפפה ליד ואז כדאי לעשות בדיקה מקיפה יותר מה מתאים לנו. הנה שלוש דוגמאות לשמיכות שיכולות להתאים לכם. לא מדובר ב"נכון" או "לא נכון" אלא בהחלטה סובייקטיבית של כל אחד. ועכשיו: השמיכות:

פוך טבעי

מדובר בשמיכות לבית האיכותיות והיקרות ביותר. פוך טבעי מיוצר מנוצות של אווזים ומהווה מקור החימום האיכותי ביותר. חום הגוף נשמר היטב בשמיכות לבית והן קלות מאוד כך שמרגישים כאילו מתכסים בענן מלטף. החיסרון המרכזי שלה מעבר לסוגיית צער בעלי חיים הוא הנושא שמדובר בשמיכות לבית יקרות מאוד אשר יכולה להגיע גם לאלפי שקלים.

שמיכת צמר

מדובר על שמיכות לבית אשר מהוות לרוב סוג של "שחקן חיזוק" ולא השמיכות הבלעדיות. בגלל שמדובר בכיסוי סינטטי אשר לא מאוד נעים על הגוף, לרוב מצפים אותה בציפית פלנל או סתם ציפית מכותנה כדי שהיא לא נצטרך להתכסות בה באופן ישיר משום שהיא פחות נעימה.

שמיכת פוך סינטטי

אלו השמיכות לבית הרווחות ביותר. פוך הוא האהבה הגדולה ביותר של רוב האנשים ולכן הוא הפופולארי ביותר. עם זאת, רוב האנשים לא יכולים להרשות לעצמם לרכוש פוך טבעי בגלל המחיר שלו ולכן נאלצים להתפשר על פוך סינטטי. יתרה מכך, יש את האנשים שקנאים יותר לזכויות בעלי חיים ולכן יבחרו מראש את הפוך הסינטטי.

אם אתם יכולים להרשות לעצמכם פוך טבעי, בחרו את שמיכת החורף שלכם כך שתהיה מאה אחוז פוך טבעי. מדובר על משהו שאין שני לו ולא ניתן להתחרות בו. לעומת זאת, אם אתם לא רוצים להשקיע כל כך הרבה בפוך טבעי ורוצים משהו שהמחיר שלו לא יהיה מופקע, תרכשו פוך סינטטי. לבחור בשמיכת צמר זה סוג של פשרה פחות מומלצת בגלל התחושה הפחות נעימה שהיא גורמת לכך כדאי להשקיע דווקא באחת נעימה יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *