כיצד לבחור ארונות בגדים

ארון בגדים , חדר בבית, בגדים מפוזרים

אז החלטתם להתחדש בארונות בגדים חדשים, כי הארון הישן כבר לא במצב ראוי לשימוש, או אולי החלטתם לעבור דירה והארון הקיים אצלכם לא מתאים במידותיו לדירה החדשה.

לא משנה מהי הסיבה, אך במידה והחלטתם לרכוש ארון בגדים חדש, דעו שמומלץ להתחשב במספר פרמטרים, אשר יעזרו לכם לבחור את הארון המושלם עבורכם.
ארונות בגדים הינו מוצר שקיים כיום כמעט בכל חנות רהיטים בארץ. מה שהופך את ארון הבגדים למוצר אשר קיים בשפע, וכאשר יש שפע, הרבה יותר קשה לבחור מתוך המבחר העצום. קיימים סגנונות שונים, דגמים מגוונים, מחירים זולים ויקרים, ועוד. על כן, לפני רכישת ארון הבגדים החדש שלכם, מומלץ לשבת, לתכנן ולכתוב על דף (או בטלפון שלכם) רשימה של נקודות חשובות עבורכם בקניית ארון. שכן, אל תשכחו כי ארון בגדים אינו מוצר של מה בכך, וקנייתו מתחרשת בפעם בכמה שנים. (אגב, גם זה פרמטר שכדאי להשען עליו).

מידות נכונות לארון בגדים

אם כן, נתחיל בפרמטר הראשון והחשוב מכל – המידות. ארון בגדים יכול להגיע בשלל מידות, גדלים ועומקים, ואתם, על מנת שתוכלו לסנן סינון ראשוני, חייבים לדעת בדיוק את המידות הרצויות של ארון בגדים שתרצו להכניס לחדר השינה שלכם. נקודה חשובה נוספת היא שאסור לשכוח כי ארון בגידם הינו רהיט מסיבי וגדול, ותופס את מרבית תשומת לב החדר. לכן, המידות הן קריטיות במיוחד.

מיקום הארונות

פרמטר שני הוא מיקום. הכוונה היא למיקום הארון בתוך החדר עצמו. כך שיש להתחשב במיקום המיועד לארון בגדים, ובהתאם לכך, יש לחשוב על איזה סוג של ארון בגדים מתאים למיקום. כך למשל, לחדר קטן יחסית, בו המיטה שלכם תיהיה קרובה לארון הבגדים, יתאים ארון בגדים בדגם של ארון הזזה. ארון הזזה הינו ארון בגדים בעל מנגנון של דלתות אשר נפתחות בהזזתן הצידה, ימינה או שמאלה, ובכך למעשה דלתות הארון אינן תופסות מרחב בחדר. לעומת זאת, אם מדובר בחדר שינה גדול, תוכלו להכניס אליו ארון בגדים רגיל, בעל דלתות פתיחה. עם זאת, חשוב לציין כי אם אתם רוכשים ארון בעל דלתות פתיחה, שימו לב כי קיימים חמישה צירים. במידה ואתם רוכשים ארון הזזה, דאגו להתקין במסילת הדלתות צוקל, המקנה יציבות לארון.

איכות החומר

פרמטר שלישי שיש להתחשב בו הוא החומר ממנו עשוי הארון. וודאו תחילה כי החומר ממנו מיוצר הארון אותו אתם רוצים לרכוש נחשב לחומר גלם איכותי המחזיק מעמד שנים רבות קדימה. הסתכלו על רמת הגימור שלו, ותוכלו להסיק לבד במה מדובר. ארון סנדטרטי עשוי לרוב מאחד מארבעת החומרים הבאים: MDF, עץ, סנדוויץ', ומלמין.

עיצוב הארונות

הפרמטר הרביעי והאחרון הינו העיצוב של ארון בגדים. ארונות בגדים, בגלל המגוון הרב שלהם, מגיעים באינספור אופציות עיצוביות שונות. שכן, תוכלו למצוא את ארון חלומתיכם, ולהתאים לו עיצוב על פי הטעם האישי שלכם. בנוסף, קיימים עוד כמה פטנטים עיצוביים שכדאי לכם להכיר. תוכלו למשל, לשלב טלוויזיה בתוך הארון עצמו. כך תוכלו לחסוך מקום בחלל החדר, ולהפוך אותו לבעל מראה נקי יותר. מלבד זאת, תוכלו לשלב על אחת הדלתות של הארון עצמו מראה גדולה המתרפסת לכל אורכה ורוחבה של הדלת, ובכך גם לחסוך מקום, וגם לאפשר לעצמכם להסתכל על עצמכם בצורה הכי נוחה שיש.

בכל הנוגע למחיר, דעו כי המחירים נעים על קשת רחבה במיוחד, המתאימה לכל כיס ולכל אדם. כך שלא משנה מה, תוכלו למצוא ארון בגדים מושלם בול לטעמכם!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *