צריכים לסדר את החדר – תתחילו בארון בגדים

חדר, סלון , סדר בחדר

כל אחד מאיתנו מכיר את המצוקה שצריך לסדר את החדר – ואף פעם זה לא מגיע בזמן טוב

במהלך השבוע אין לנו סבלנות או כוח ואנחנו רוב הזמן שמים את הבגדים בפינה אחת של החדר, משאירים מגבות בכל מקום, הספרים שלנו מפוזרים במקומות שונים ולאט לאט הרצפה של החדר נעלמת ואנחנו מוצאים את עצמנו מגיעים לסוף שבוע כשהחדר נראה כמו הפיכה. אחד הדברים המתסכלים כאשר צריך להתחיל לסדר את החדר הוא שלא יודעים מאיפה ומה. אנחנו ממליצים להתחיל מהארון בגדים כאשר נגשים למשימה. למה אתם שואלים? מיד נסביר:

סיבה ראשונה: שם הכל מתחיל

לכל אחד מאיתנו יש את עקב אכילס שלו בכל מה שנוגע לבלאגן. ברגע שמדובר על חדר מבולגן זה בדרך כלל מתחיל בארון בגדים. אם אנחנו לא נדאג לכך שהארון בגדים שלנו יהיה מסודר והבגדים בו יהיו מקופלים כמו שצריך יהיה לנו קשה מאוד לסדר את שאר החדר. בדרך כלל מה שיוצר את הבלאגן זה כמות בגדים גדולה שאנחנו משאירים בכל מיני פינות של החדר. אם הארון שלנו יהיה מסודר ונמיין את הבגדים שיש בחוץ כך שאת הנקיים נחזיר לארון ואת המלוכלכים נשים בכביסה, מיד החדר יחזור לצורה שלו.

סיבה שניה: ארון בגדים מסודר מביא לראש מסודר

הרבה פעמים אנחנו זקוקים לאיזה שהוא מנוף, משהו שיתן לנו כוח להתחיל בכלל לסדר את החדר. הפעולה של סידור הארון היא פשוטה יחסית, לא דורשת מאמץ מחשבתי קל ומאוד קלה לביצוע. על מנת שנקבל מוטיבציה לסדר את כל הארון אנחנו צריכים להתחיל איפה שהוא. הארון בגדים של דיזיין  הוא המקום הנוח ביותר להתחיל ממנו. ברגע שהוא יהיה מסודר, נקבל מוטיבציה לסדר את שאר החדר.

סיבה שלישית: גם אם מפסיקים באמצע, מרוויחים

הרבה פעמים אנחנו מתחילים בסידור של הארון אבל לפעמים יש משהו יותר חשוב ששואב את תשומת הלב שלנו באמצע. ברגע שזה קורה, אנחנו מפסיקים לסדר את החדר (בכלל) ואת הארון בגדים (בפרט). אם עוזבים חדר לא מסודר באמצע זה נראה ממש מוזר ואפילו יותר גרוע מלא לסדר אותו כלל. לעומת זאת, בארון בגדים – מה שמספיקים זה רווח נקי שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *