קלחת | כל מה שרציתם לדעת

סיר, קלחת

כאשר אנו נדרשים במטבח לבשל מאכלים הדורשים בישול ממוקד ומרוכז יותר, או לשם הכנת תבשילים הכוללים למשל נוזלים רבים, השימוש הנפוץ במקרים אלו הוא לבשל עם קלחת בגדלים שונים

קלחת משתלבת בכל מטבח באופן מקצועי, ויכולה להקל על שלבי בישול ואפייה במטבח, למשל בכדי להרתיח ירקות בכמויות קטנות או להרתיח ביצים קשות במהירות, לכן מומלץ תמיד לרכוש גם קלחת בסט כלי המטבח שלכם.

כל מי שאוהב לבשל או עוסק בבישול באופן חובבני או מקצועי, יודע כי השימוש עם קלחת הוא מועיל ועיקרי, וכן יש לכל קלחת תפקיד בבישול מקצועי ואיכותי, עם הקלחת הבישול הוא לחלוטין נוח ומהיר יותר ובעיקר ממוקד. כאשר אין צורך למשל להשתמש בכלי בישול גדולים מדי, למשל לצורך הכנת רטבים, תוספות או ירקות, הבישול  באמצעות קלחת הוא נוח יותר, מהיר וקל.

איכות הקלחת שתבחרו תוכל גם להשפיע על אופן הבישול ועל חווית הבישול, תוכלו ליצור גם מגוון רב של טעמים ייחודיים ומקוריים לשם הכנת תבשילים ומאכלים שונים

הקלחת מגיעה בעיקר עם ציפויי טפלון איכותיים בשכבות רבות יחד עם ציפויי אלומיניום שונים. האיכות הגבוהה והמקצועית יוצרת איכות רבה יותר גם בכל תהליכי הבישול השונים. טעמיו המקוריים של התבשיל מרוכזים יותר ואינם הולכים לאיבוד בטמפרטורות הגבוהות.

הקלחת בציפויי טפלון או בציפוי הקראמי מאפשרת שימוש מופחת יותר בשמן למשל, ועל כן הוא בריא יותר לשימוש וכל תבשיל הופך לעשיר ולטעים יותר בקלות רבה. צורת העבודה עם הקלחת הוא מהיר, נוח ונעים לעבוד עם כלי בישול מסוג זה. מגוון המתכונים, שיטות וסגנונות הבישול עם הקלחת הוא רב ומאפשר הכנה רבה ומגוונת של תבשילים ומאכלים מסוגים רבים. בין אם תבחרו בקלחת העשויה מאלומיניום מטפלון או מהציפוי הקראמי, חשוב לבחור קלחת עמידה בעלת ידית אחיזה חזקה ורחבה מספיק בהתאם לדרישות הבישול שלכם ולסגנון העבודה במטבח. ידיות האחיזה נוחות מאד לשימוש ושונות מידיות האחיזה של סירים קטנים. מוטב להצטייד תמיד בכמה קלחות בסוגים שונים של גדלים, כך שיתאימו בקלות לכל מטרה בבישול ולכמה מרכיבים שונים ונפרדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *