רוצים להכין ארוחת מלכים? תעבדו עם סכין שף

סכים, שף, בישול

על מנת להכין ארוחת מלכים צריך יותר מרק מתכונים מוצלחים או מוצרים טובים של מזון

חשוב שיהיו לנו כלים טובים לעבוד איתם. הכוונה בכלים היא למחבתות, סירים, קרשי חיתוך והכי חשוב: סכין שף. סכין שף זו הסכין שבאמצעותה נחתוך את כל המוצרים ונוכל להפוך אותם ממצרי מזון בסיסיים לארוחת מלכים. ההבדל בין בישול ועבודה עם סכין שף לבין עבודה עם סכין רגילה היא כמו ההשוואה בין ארוחה פשוטה לבין ארוחת מלכים.

לפניכם כמה שאלות ותשובות שיחדדו את הנקודה שלנו:

מה הופך סכין שף לכל כך מיוחדת?

בגלל שמדובר בסכין ייחודית אשר היא מאוד נוחה לאחיזה ומאוד חדה, הרבה מהאנרגיות שלנו לא מתבזבזות על עבודה חזקה מדיי עם שרירי הידיים בחיתוך של מוצרי המזון וגם חוסכת לנו כאבים מיותרים במפרק היד בשל ידית אחיזה לא נוחה. אין דבר מתסכל יותר מאשר הרצון להכין ארוחה מפנקת בנוות ויעילות ואז לגלות שבגלל שאנחנו עובדים עם סכין שהיא לא סכין שף הכל הופך למורכב יותר. הרהב יותר קשה לחתוך את הפרודוקטים בצורה מדויקת ובעיקר יש סכנה לחתוך את עצמנו בשל הפעלת לחץ רב מדיי בפעולת החיתוך.

מתי צריך להיזהר בשימוש עם סכין שף?

כמו כל סכין, גם היא סכין מסוכנת בשל הסכנה של חיתוך. בגלל שמדובר בסכין חדה במיוחד, צריך להיזהר שעתיים. היתרון של סכין חדשה הוא שצריך להפעיל פחות לחץ בעת ביצוע החיתוך אבל באותה מידה הסכנה של פציעות חמורות עולה שבעתיים. כדאי מאוד לא לקנות סכין שף למי שלא יודע להיזהר ושאין לו ניסיון בעבודה במטבח. בגלל שיש סיכוי גדול מאוד של פציעות, חשוב מאוד להיות צנועים ולקנות את הסכין רק למי שיודע לעבוד עם סכינים במטבח.

סכין , בשר אדום

חיתוך מדוייק לחווית בישול מושלמת

איפה כדאי לקנות סכין שף?

אנחנו ממליצים על חנויות המתמחות בכל הקשור למוצרים למטבח למסעדות ולמומחים בדבר. מאחר ומדובר בסכין מאוד מיוחדת, כדי לקנות משהו איכותי ולא להתפשר על סחורה פחות מוצלחת. כמו המשפט המפרסם: מי שקונה זול, קונה יקר ולכן עדיף לקנות פעם אחת ולקנות יקר. ישנם לא מעט חנויות לכלי מטבח לדוגמה כלים למטבח של נעמן בהן ניתן לרכוש ולקבל מידע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *