לא בטוחים איזו שמיכה לבחור? קחו שמיכת פוך!

שמיכה , פוך

בישראל מזג האוויר הפכפך כמעט כמו המצב הפוליטי. חורף הוא לא באמת חורף ועונות כמו סתיו ואביב הן רק עונות שמלמדים עליהן את הילדים בגן

בפועל מדובר במדינה שרוב הזמן פשוט חם בה בלי הפסקה ובעונת החורף יש כמה ימי גשם. עם זאת, בשנים האחרונות שמנו לב לתופעה מוזרה שחוזרת על עצמה אשר בימי החורף יש פתאום כמה שבועות של קור בלי מוסבר שחודר לעצמות. אם בלאו הכי קר בימי החורף (ביחד לקיץ הבלתי נגמר של ישראל), הימים הספציפיים האלו הם בלתי נסבלים. בימי החורף הקפואים האלו אין בכלל ספק שאתם צריכים לבחור לישון עם שמיכת פוך וחלוק  אבל השאלה לגבי שמיכת פוך עולה לגבי כל שאר הימים. כלומר:

למה גם בימים שהם לא הכי קרים עדיין מומלץ לישון עם שמיכת פוך?

שמירה על חום הגוף

אומנם לא כל ימי החורף הם ימים קפואים במיוחד אבל עדיין, כאשר אנחנו ישנים טמפרטורת הגוף שלנו יורדת מאוד ולכן שמיכת פוך שומרת על חום הגוף שזה נדרש על מנת שהגוף יוכל באמת לנוח ולא להיות עסוק בלחמם את עצמו. כאשר הגוף מרגיש שאין לו סביבה מספיק חמה הוא עסוק יותר בלשמור על החום שלו והמשמעות היא שבמקום לדאוג לכך שהוא ידאג להתפתחות השרירים שלנו ושאר המערכות בגוף הוא עסוק בפעולה הבסיסית של החימום שלנו. לכן, גם אם לא מדובר בימים הקרים ביותר, עשו לעצמכם טובה ושנו עם שמיכת פוך.

שמיכה קלה ונוחה יותר

ככל שמדובר על שמיכות פוך אמיתיות העשויות מנוצות של אווז, מדובר בשמיכה הקלה והנעימה ביותר. כן, אין ספק שמדובר באליה וקוץ בגלל שמדובר על נוצות של חיה אבל ככל שמתמקדים באיכות השמיכה, אין ספק ששמיכת פוך היא הדבר האמיתי.

מזגן ושמיכת פוך – השילוב הקדוש

יש כאלו שאפילו בימי הקיץ החמים ישנים עם פוך. כל שהם עושים זה להוסיף מזגן ואז יש את השילוב הקדוש: קר בחוץ וחם בפנים. המזגן מייבש את הלחות הנוראית שיש בבית בעקבות מזג האוויר הקשה ומקרר את האוויר והפוף שומר עלינו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *