סלונים מעוצבים

סלון ביתי

הסלון הביתי הוא המקום המרכזי ביותר בבית. בסלון הבית דיירי הבית מנצלים את רוב זמנם ובנוסף, אורחים אשר מגיעים לביתנו גם הם מתארחים בעיקר בסלון הבית

לכן, עיצוב סלון הינו דבר חשוב ביותר ולמעשה הוא מבטא עבור בעלי הבית השונים את היצירתיות שלהם, את התשוקות שלהם ואת האהבות שלהם. עיצוב סלון אינו דבר של מה בכך, עיצוב סלון ביתי דורש חשיבה רבה והבנה מרחבית של חללי הבית. סלון מעוצב לעתים יכול להיעשות על ידי בעלי הבית בלבד, אך אנו ממליצים על אנשי המקצוע השונים על מנת לעצב את הסלון הביתי בצורה המותאמת והיפה ביותר עבורכם.

מעצבי הפנים הינם אנשים שונים ומגוונים. אמנם כל מעצב יוצר פגישות רבות עם בעלי הדירה על מנת למצוא את עיצוב הסלון המועדף ביותר עליהם. אך עלינו לזכור כי מעצבי פנים הינם אנשים בפני עצמם, עם רעיונות, תשוקות ואהבות משלהם. לכן, גם אם מעצב הפנים נחשב לאחר ממעצבי הפנים הטובים בארץ או בעולם אין זה אומר כי אותו מעצב יתאים לנו ולעיצוב הסלון הביתי שלנו. משום שכך הדבר, אנו יכולים להמליץ לכם לבחור את מעצב הדירה שלכם לפי המלצות של חברים שאהבתם את עיצוב הדירה שלהם או על ידי חיפוש מעצבים שונים ברשת האינטרנט. רשת האינטרנט פותחת עבורכם ערוץ נרחב מאוד של מעצבים, אשר אתם יכולים להבין איזה מעצב מתאים לקו העיצוב שלכם. אנו מאמינים כי בחירת המעצב אשר קו העיצוב שלו תואם לקו העיצוב שלכם תיצור סינרגיה מושלמת, ותגרום לכך שעיצוב הסלון והבית שלכם יהיו מדהימים ומיוחדים. תשלום למעצבי הפנים אינו רב מדי ואנו יכולים לנוע בין מעצבים אשר דורשים אלפי שקלים בודדים לבים מעצבים אשר שכר הטרחה שלהם נע בין עשרות למאות אלפי שקלים.

סלון תכלת

סלון מעוצב בגווני אפור תכלת

ברגע שבחרתם את מעצב הפנים הטוב ביותר עברכם, הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו הוא בצורת החלל של הסלון הביתי.

עיצוב הסלון הביתי מתחילה מחלל שנעים לשבת בו ושאינו חסום על ידי קירות או עמודים שונים. לאחר בחירת החלל המתאים המעצב יעבוד אתכם וימצא את סוגי החומרים אותם אתם אוהבים ומתחברים אליהם. לסוגי חומרים שונים השפעה שונה ורחבה על הסלון הביתי. כך לדוגמא, ספות אשר עשויות מעור נותנות מראה שונה לחלוטין מסבות אשר מרופדות בבד נעים. ישנם אנשים המתחברים לחומרים שונים ולכן ראוי להבין זאת מלכתחילה וללכת לעיצוב הסלון עם קו החומרים אותו אתם אוהבים. בנוסף, דבר עיצובי חשוב ביותר שרבים נוטים לא לשים דגש עליו הוא נושא התאורה. תאורה יכולה לשנות לחלוטין את הבלון הביתי, ועיצוב שלון ברחבי העולם מתבסס רבות על פרטי תאורה שונים וסוג האור אותם הם יוצרים. סוגי האור משתנים מאוד ואנו יכולים לבחור מנורות אשר להן תאורה קרה, כלומר תאורה שהטמפרטורה שלה היא מעל 5000 קלווין, או תאורה חמה, כלומר תאורה שהטמפרטורה שלה היא מתחת ל-3000 קלווין.

עיצוב סלון הינו דבר חשוב ביותר, ואנו ממליצים לכם לעיין במגזינים ובאתרי אינטרנט ולהשקיע מחשבה רבה בעיצוב הסלון הביתי על מנת להגיע לתוצאה שתאהבו בעתיד.

גיעים לביתנו גם הם מתארחים בעיקר בסלון הביתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *