רהיטים פופולריים בישראל

כורסאות צבעוניות

פופולריות היא תכונה המגדירה את מידת הקבלה של מוצר, דעה או אדם בקרב הציבור. גם הרהיטים מדורגים על פי מידת הפופולריות שלהם, ואחד הרהיטים הפופולריים ביותר בישראל בשנים האחרונות הוא ארונות הזזה.

 

פופולרי או לא?

אפשר לחלק את העולם בצורה פשטנית, ולומר שהוא מתחלק לכאלה שרודפים אחרי הפופולרי ולא קונים מוצר בלי להיות בטוחים שהוא באופנה, ולכאלה שמחפשים דווקא את המיוחד. זוהי חלוקה דיכוטומית המתעלמת מהיסוד המורכב שקיים בכל אינדיבידואל.

ראייה מורכבת יותר תביט באנושות בצורה עמוקה יותר. בראייה כזו נוכל לומר שלכל אחד יש את הרגעים בהם הוא מחפש את הייחודי, וגם את הרגעים בהם הוא מחפש להיות כמו כולם. מצד אחד האדם רוצה להיות סובייקט מיוחד לעצמו, ומצד שני הוא זקוק לביטחון שבהיות שותף לאופנה יחד עם האחרים הסובבים אותו.

 

שאלת הפופולריות בעיצוב הבית

גם בקניית רהיטים עומדת בפניכם השאלה האם ללכת על הפופולרי, או לנסות לעצב לכם סלון מיוחד במיוחד. ההליכה אחרי המיינסטרים מבטיחה לכם סלון שגם אחרים יחשבו שהוא יפה. יחד עם זאת, סלון שכזה לא ייצור עניין מיוחד. אם אתם דווקא רוצים לעורר רושם תוכלו לבחור ברהיטים מיוחדים יותר. אפשרות נוספת היא לשלב סלון סטנדרטי עם מספר פריטים מיוחדים שיצקו בו תוכן מיוחד.

אפשרות לשילוב רהיט מיוחד ולא פופולרי היא הדום. זהו שרפרף להנחת רגליים, וקשה להגדיר אותו כרהיט פופולרי. קשה למצוא סלונים בהם מצוי הדום, ובחירה בריהוט בעזרת הדום תהיה מיוחדת. לעומת זאת ארון הוא רהיט פופולרי שתמצאו בכל בית. אבל גם ריהוט בסיסי כמו ארון יכול להוות תוספת מיוחדת לעיצוב הבית שלכם.

 

עיצוב הבית בעזרת ארונות הזזה

אם תבחרו לעצב את הבית בעזרת ארונות הזזה תוכלו להינות מארון פונקציונלי ומעוצב. בשנים האחרונות ארונות בעלי דלתות הזזה הפכו לנפוצים במיוחד בגלל השימושיות הרבה שלהם ובגלל שלל העיצובים בהם הם מגיעים.

היתרון הגדול בעיצוב בעזרת ארונות הזזה הוא האפשרות למקם את הארון בחלל החדר בלי חשש שהדלתות שלו יצמצמו את החל כאשר הן פתוחות. דבר זה יעיל במיוחד בחללים קטנים יחסית בהם הארון תופס שטח רב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *