רשימת מוצרים לבית חדש | 2017

שולחן ישיבה

בית חדש הוא תמיד דבר מרגש. כשאנו חושבים על בית חדש אנו חושבים על מקום חדש לישו בו, מטבח חדש לבשל בו וחדר סלו גדול בו נוכל לארח את כל חברינו.

בית חדש מביא עמו המון שינויים, וכשאנו עוברים לבית חדש כלשהו אנו משקיעים כספים רבים על מנת להפוך אותו למיוחד, נעים ומתאים עבורנו. בית חדש מאפשר לנו להתחדש ולשפר את איכות חיינו ובדיוק בשביל זה יצרנו את המאמר הנוכחי.

במאמר קצר זה נעמוד על מספר דברים שחשוב לקנות כשעוברים לבית חדש. המוצרים שמוזכרים במאמר הם כמובן רק חלק קטן מכל המוצרים שיש לקנות לבית חדש, אך לדעתנו הם החשובים ביותר.

 

  • מטבח – מטבח תמיד מהווה עבורנו את השינוי המשמעותי ביותר בין הבתים. כולנו מכירים את הדירות השכורות עם המטבח המתפורר, אשר לא ניתן להכין בו ארוחות גדולות ואין הוא מתאים בדרך כלל ליותר מאדם אחד. לכן, רוב הישראלים שעוברים לבית חדש משקיעים כמו במטבח החדש שלהם. מטבח חדש מהווה אופציה למיקום מחודש של וצרי חשמל, למקום עבודה גדול יותר ולעיצוב מרחב פנים יפה ונעים יותר. אנו חושבים כי מטבחים חדשים יכולים לשדרג את המעבר לבית החדש בצורה דרמטית, ואנו ממליצים לכולכם להשקיע במטבח חדש בעת המעבר.

חלק בלתי נפרד מהדירה

 

  • ארונות בגדים – מוצר שגם כן משנה את אורח חיינו בצורה משמעותית הם ארונות הבגדים. ארונות בגדים מהווים עבורנו גם הם את האופציה להשתמש במוצר בו השתמשנו שנים בדירות שכורות, אך לא נהנינו ממננו.  ארונות בגדים יכולים להיות במידות שונות ובעיצובים שונים, אך כשהם חדשים כולם נעימים יותר לשימוש ולאחסון. ארון הזז הוא אחד הארונות הטובים ביותר מבין כל ארונות הבגדים. ארון הזזה מאפשר עבור רבים מאתנו לנצל את שטח החדר וליצור דלתות גדולות שלא מפריעות לדלת הכניס או למיטה בחדר השינה. ארון הזזה מאפשר עבור רובנו גם את האופציה ליצור ארון בגדים גדול יותר ממה שארונות עם 2 או 3 דלתות מאפשרים. ישנן רשתות רבות אשר מוכרות סוג זה של ארונות במבצע. ארון הזזה במבצע הוא בדרך כלל ארון הזזה לו יש פחות פופולריות. חרף הפופולריות הרבה של ארונות 2 הדלתות, אנו מאמינים כי ארון הזזה הוא האופציה הטובה ביותר לחדר השינה. אנו ממליצים לכם לשוטט בחנויות הרהיטים השונות ולהתעניין בארון הזזה לבית במבצע.
ארון

דוגמה לארון הזהה

  • מיטה – יחד עם שני הדברים העליונים, מיטה היא המוצא הסופי שישדרג לכם בצורה דרמטית את איכות החיים בבית החדש. אנו ממליצים לכם לשקול טוב את בחירת המיטה הזוגית שלכם ולבדוק מיטות ומזרונים רבים לפני קנייה שכזו. אנו חושבים כי מיטה ומזרון נוח משפרים משמעותית את אורח החיים ואיכות החיים של המחזיקים בהם, ויכולים להפוך את שיגרת חייכם בבית החדש לטובה הרבה יותר משהייתה קודם לכן.
דובים לבנים

בחירה נכונה לנוחות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *