מחפשים ארון חדש? תחשב טוב על הצרכים שלכם

דירה חדשה

משפצים את הבית? עוברים דירה? חסר לכם מקום אחסון? כנראה שאתם מחפשים ארון חדש לבית

כמו כל אחד, אחת לכמה שנים אנחנו נדרשים להחליף את הארון שלנו. לפעמים מדובר על מצוקה של גודל ולעיתים בכלל מדובר על מעבר דירה ואז אין כל כך ברירה. כאשר אתם עומדים בפני ההתלבטות איך לעצב את הבית ואיזה ריהוט לקנות יש לשקול את הצרכים את היתרונות ואת החסרונות של כל ארון.

למה ארון 4 דלתות?

סיבה ראשונה: הגודל כן קובע

יש שלב בחיים שכבר לא נעים להסתובב עם בגדים מקומטים אלא צריך לדאוג שבין אם מדובר על בגדים מחויטים לעבודה ובין אם מדובר על טי שירט ליום יום. בגדים מקומטים משדרים חוסר רצינות שאין לה מקום החל מגיל מסוים. כאשר מדובר על ארון גדול יותר כמו ארון 4 דלתות אין שום סיבה שהבגדים יהיו מקומטים – הרבה יותר קל לשמור עליו מסודר כי יש מקום להכל. ברגע שיש מקום לכל הבגדים אין כל סיבה הגיונית לכך שיהפכו למקומטים. כמו כן, בגלל שמדובר בארון מספיק גדול הוא יכול להכיל גם את בגדי הקיץ וגם את בגדי החור

ארון בגדים

ארון 4 דלתות

ף וחוסך מאיתנו רכישה של שידות נוספות ועוד כל מיני פתרונות אחסון.

סיבה שניה: הרבה יותר קל להסתכל על תחולה של הארון

ברגע שמדובר על ארון 4 דלתות הרבה יותר לראות את התחולה של הארון. בכל פעם פותחים שתי דלתות וניתן לבחור את הבגדים הרלוונטיים וגם לסדר אותו יותר בנוחות. העובדה שיש חלוקה מובנית של הארון לפי מדפים שנחשפים בכל פעם שפותחים דלת אחרת, הרבה יותר קל לזכור איפה כל דבר נמצא ולשלוט בסדר של הארון.

סיבה שלישית: פחות אבק לאורך זמן

בגלל שיש חלוקה של הבגדים לפי דלתות בארון, יש חיסכון משמעותי של אבק. בעוד כאשר מדובר על ארון רגיל אשר בשביל כל זוג גרביים פותחים וסוגרים את הארון, כאשר מדובר על ארון 4 דלתות אפשר בקלות להימנע מפתיחה של הדלתות הלא רלוונטיות באותו הרגע ואז חוסכים כניסה של אבק לארון. באופן זה הבגדים נשארים נקיים יותר לאורך זמן.

ארון 3 דלתות

ארון 3 דלתות שונה מהארונות המתחרים בו במספר דברים מהותיים. תחילה, ארון 3 דלתות הינו ארון גדול יחסים. ארונות בעלי 2 דלתות או ארונות הזזה מתאפיינים בדרך כלל בגדלים סטנדרטיים, גדלים אשר מתאימים לשיטות פתיחת ארון שכאלה. אם ברצוננו לקנות ארון שהינו שונה מהמידות הסטנדרטיות שמוצעות כיום בשור, ארון 2 דלתות או ארון הזזה ייצרו תחושה של דלתות גדולות ומאסיביות, אשר לא נעימות לפתיחה. בניגוד להם, ארון 3 דלתות מאפשר את ללקוחות לבחור ארון שאינו במידות הסטנדרטיות בשוק, ולהתאים אותו כך שניתן יהיה לפתוח אותו ולגשת אליו ללא צורך בדלתות מאסיביות וכבדות.

3 דלתות

ארון 3 דלתות

ארון בגדים

ארון 2 דלתות

ארון 2 דלתות

ארון 2 דלתות הינו סוג ארון היכול להגיע במגוון דגמים וסגנונות. בין אם מדובר בארון 2 דלתות בעל דלתות הזזה הנעות מצד לצד לשם פתיחתן וסגירתן, ובין אם מדובר בארון 2 דלתות קלאסי, בעל דלתות הנפתחות במנגנון פתיחה וסגירה באמצעות משיכתן. ארון 2 דלתות הינו ארון קטן וקומפקטי ומתאים במיוחד עבור צעירים המנסים לא לתפוס מקום רב בחדר השינה שלהם. בארון זה, למרות ממדיו הקטנים, ניתן לאחסן פריטים רבים. שכן, למרות גודלו, לא פסחו בעיצובו על מגירות, ועל מוט תליית קולבים. בנוסף לכך, ארון 2 דלתות לרוב מגיע במגוון נפחים שונים, על מנת שיהיה ניתן להתאימו לגודל המקום שהוקצב לו בחדר השינה.

לסיכום

קיימים לא מעט סוגים של ארונות, ויש לא מעט משתנים אשר יקבעו איזה ארון לקנות. כדי לעשות חשיבה עצמית ולנתח את הצרכים העכשוויים וגם העתידיים על מנת למנוע רכישות כפולות של ריהוט לבית.
כדי למצוא דוגמות ורעיונות לארונות ניתן לצפות באתר דיזיין2איזי המספק פתרונות ריהוט לבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *