מערכות ישיבה וסלונים- טרנדים לשנת 2017

עיצוב דירה

מערכות ישיבה הן אחד הרהיטים החשובים בעיצוב הבית, לכן לא מפתיע שאתם רוצים לדעת מהם הטרנדים העדכניים בתחום לשנת 2017. ריכזנו עבורכם את המגמות הבולטות כך שתוכלו לבחור לכם מערכת ישיבה טרנדית לבית.

כולם רוצים חיים מעוצבים

אנחנו רוצים להיות אופנתיים ככל האפשר, בין אם מדובר בבגדים שאנו לובשים, במטבח המעוצב שלנו או בסלון. כדי להצליח לעצב את הבית בצורה עדכנית עלינו להכיר את המגמות בשוק העיצוב ולהתחבר אליהן.

יש תחומים בהם קל יותר להישמע לצו האופנה. ביגוד אנחנו קונים כל הזמן, ואין בעיה לעקוב אחרי הצעקות האחרונות בתחום ולהתלבש בהתאם. מערכות ישיבה לעומת זאת לא נחליף בכל שנה, אך מפעם לפעם נרצה להתחדש כדי להיות מעודכנים יותר.

מה הם הטרנדים החמים?

אחת המגמות הבולטות בשנים האחרונות היא בחירה בספות נוחות יותר גם אם זה אומר לוותר על מראה מעוצב. ספות רכות שאפשר לשקוע בתוכן הן הכי 2017- אלה ספות שיעזרו לכם לסיים את יום העבודה בכיף ובשלווה.

סגנון עגול

שיק או שוק?

גדולות וארוכות יותר

כדי שהספה תהיה נוחה ונעימה היא צריכה להיות גם גדולה יותר. הספות של 2017 הן בעלות עומק רב יותר כך שיהיה לכם מקום רב יותר להשתרע על הספה בנוחות. ריפודי בד רכים וכריות משלימים את תמונת הנוחות.

צבעים חמים

כמו בכל שנה, גם מערכות הישיבה של 2017 מגיעות בשלל צבעים. הצבעים החמים שולטים, ומשווים לבית מראה מזמין ומרגיע יותר. כך למשל, צבעי אדמה בגוונים שונים וצבע צהוב חרדל מצוי ביותר ויותר מערכות ישיבה.

אמנם הצבעים החמים שולטים, אבל גם הצבע השחור מוביל את שוק הספות. הצבע השחור נייטרלי יחסית ומאפשר לבחור סלון שיתאים למגוון רחב של רהיטים ועיצובים. גם אם תחליטו לגוון ולצבוע את הקיר בצבעים מיוחדים הספה השחורה שלכם עדיין תתאים.

ספת רכבת

ספת רכבת כסופה

מערכות ישיבה המשלבות טכנולוגיה

אחד האלמנטים המעניינים שנוספו לתחום מערכות הישיבה הוא הטכנולוגיה. תוכלו למצוא מערכות ישיבה המשלבות חיבור למערכת סטריאו, עמדות טעינה לסמאטרפון ועוד. כולם מכירים את הרגע הזה בו אתם יושבים על הספה ולא מבינים לאן הסמארטפון נעלם, בדרך כלל נגלה שהוא החליק אל בין כריות הספה. ספה המשלבת מקום מיוחד לסמארטפון תחסוך לנו את החיפוש אחריו כיוון שהוא יהיה מונח במקום הייעודי.

ספות נפתחות

בשנת 2017 אתם עתידים לארח והרבה, זו כנראה הסיבה שספות נפתחות נכנסו חזק כל כך לאופנה. ספה הנפתחת למיטה חוסכת מקום בבית ומאפשרת לארח בצורה נוחה במיוחד ותתאים במיוחד בבתים קטנים יחסית בהם אין חדר אורחים.

פונקציונליות

עניין נוסף שמשחק תפקיד חשוב במערכות הישיבה הוא מידת הפונקציונליות. מערכות הישיבה עשויות בצורה פונקציונלית מאפשרות שימושיות רבה ומגוון של אפשרויות. כך למשל, ספה המשלבת פתיחה להדום לרגליים וספות פינתיות שמנצלות את החלל בצורה טובה יותר הן פריטים שתשמעו עליהם רבות השנה.

ספת ר מעור

ספת ר בבצע חום

מערכות ישיבה לגינה

פריט נוסף שצובר תאוצה בשנים האחרונות הוא מערכות ישיבה לגינה. אם פעם היו לנו בגינה כיסאות פלסטיק ושולחן כתר קטן, הרי שכיום מקובל להציב מערכות ישיבה נוחות ויפות שלא נופלות בהרבה מהסלון הביתי. הייחוד במערכות ישיבה חיצוניות הוא שהן עשויות חומרים עמידים יותר כך שיוכלו להחזיק מעמד בתנאי אקלים קשים יותר.

איך בוחרים מערכת ישיבה?

בסופו של דבר בחירת מערכת ישיבה היא עניין של טעם אישי. הטרנדים משתנים מזמן לזמן, ולעתים חוזרים על עצמם, ובחירה בטרנד קיצוני מדי עלולה לגרום לסלון שלכם להיראות מוזר בעוד שנה או שנתיים. כדאי לבחור ספה שמוצאת חן בעיניכם ואינה כוללת מראה מיוחד מדי כדי של תצטערו על הבחירה בהמשך.
אתם מוזמנים לבצע קניית סלון באיטלסופה שם תוכלו למצוא כל סגנון או עיצוב העולה על רוחכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *