הדרך לבחירת מדיח כלים מומלץ

מהו מדיח כלים מומלץ? כיצד ראוי לבחור אותו ולא להצטער אחר כך?

מה ניתן לומר על מדיחי כלים בהקשר לחשבונות מים? עד כמה עולה חשבון המים, והאם עליית תעריפו עדיין הופכת את השארת המדיח בבית למשתלמת? האם מדיח כלים מומלץ הוא הפתרון הטוב ביותר לשטיפת הכלים שלכם?

מדיח כלים מומלץ הוא כזה אשר מתאים לדרישות שלכם בבית כאשר אתם עובדים במטבח. דרישות אלו כוללות מספר פרמטרים חשובים אשר נלמד כאן, חלקם קשורים לצריכת המים שלכם ולדרך לחסוך עלייה ניכרת בה לעומת מדיחי כלים אחרים הידועים כ- "זללני מים".

מדיח כלים חסכני במים

זה לא סוד שכל מדיח כלים, כולל מדיח כלים מומלץ, משתמש במים כדי לשטוף את הכלים שלכם, מה שתורם לעלייה בחשבון המים. טווח העלייה התקין דהיום הוא עשרות בודדות של שקלים בכל חודשיים, לרוב לא יותר מ- 30 שקלים נוספים בכל חשבון אם משתמשים במדיח אחת לשבוע, כלומר 4 פעמים בחודש. בעבר, מדיח כלים מומלץ, שלא לדבר על מדיח כלים גרוע, היה גורע הרבה יותר, אך כיום ברוב המדיחים ישנו מנגנון ויסות מים חכם, אשר דואג לחסוך לכם עלייה ניכרת בהוצאות אלה.

מדיח כלים עם מקום מספיק לתכולת הכלים השבועית שלכם

ישנם בתים בהם בשבוע מלכלכים עשרות כלים, וגורמים לעומס ניקיון רב, לעומת בתים שבקושי מתלכלכות בהם 4 צלחות ו- 1-2 כלי בישול כמו סיר או מחבת. ההבדל בין מדיח כלים מומלץ למשפחה כזו לבין מדיח כלים מומלץ למשפחה קטנה יותר הוא תהומי, שכן מי שיקנה מדיח כלים גדול כשהוא כמעט לא משתמש בכלי האוכל והבישול שלו – הוציא הוצאה יקרה מדי, ומי שהחליט לחסוך ולקנות מדיח קטן, קנה מדיח שיקשה עליו מאד לשרת אותו. לכן, חשוב לשאול בדיוק מהו נפח המדיח בליטרים ולהיות בטוחים שקניתם את המדיח הנכון.

מדפים בתוך המדיח: עד כמה הם מתאימים למציאות שלכם?

יש מדפים לכוסות ויש מדפים לצלחות. יש מדפים לסירים ויש למחבתות. חשוב לעבור על מפרט המידוף בכל מדיח כלים, ולפסוק האם מדובר על מדיח כלים מומלץ בהתאם למה שאתם משתמשים בו. בחירה במדיח על מדפים לא מתאימים עשויה ליצור בעיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *