בדקנו: כך הישראלים עושים קניות

קניות באינטרנט

בעידן האינטרנט…

חדשות מתפשטות במהירות דומה למהירות האור. ואם בעבר הלא רחוק היינו צריכים לעבור בין החנויות על מנת לגלות איפה מוצר מסוים נמכר בזול יותר, עכשיו מטרה זו מושגת על ידי כמה לחיצות על העכבר של המחשב.

אף אחד לא אוהב לשלם יותר כשישנה אפשרות לקבל את אותו המוצר בפחות כסף. רוב הישראלים לא מתלבטים לרגע ויוצרים הרגלי צריכה חדשים שמאלצים את השוק החופשי להסתגל למציאות החדשה. 

צרכנים ישראלים מחפשים הנחות ועסקאות טובות. יותר ויותר אנשים קונים מוצרים תחת המותג של רשתות גדולות, ולעתים קרובות בוחרים באריזות גדולות ומחפשים חנויות שיכולות להציע את המחירים האטרקטיביים ביותר.

רשת שופרסל שמכירה היטב את הצרכן הישראלי דואגת לפנק את לקוחותיה. היא מציעה מגוון רב של מוצרי מזון, היגיינה, בית ועוד ועומדת איתנה בתחרות קשה של רשתות דומות בשוק הישראלי.

קניות סופר באינטרנט
קניות סופר באינטרנט

רכישות אונליין

עבור רבים מאיתנו , זמן פנוי המאפשר לנו להרוויח או לרכוש את מה שאנו רוצים, הפך להיות בעל ערך גבוה יותר אפילו מזהב או ממזומנים עצמם.

גם ברשתות בהן ישנו שירות עצמי המתיימר לחסוך את זמנינו, עלינו עדיין לבלות זמן יקר בקופה. 

לא פעם בגלל שאנחנו ממהרים לסיים את המטלה, לעתים קרובות, אנחנו שוכחים לקנות את מה שרצינו, אבל עוזבים את החנות עם הרבה דברים מיותרים לחלוטין היות ומחלקת פרסום ושיווק לא נחה לרגע.

בקניות דרך הרשת, אנחנו יכולים לחשוב בנחת ולהזמין מוצרים לפי רשימה מתוכננת היטב בלי להיות מושפעים מאריזות צבעוניות שמסודרות כל כך יפה על המדפים. במידה וילדינו מצטרפים אלינו למשימה, אנחנו משאירים בקופה הרבה יותר כסף ממה שתכננו להוציא משום שלא מצליחים לעמוד בפני בקשות של הדור הצעיר ורוכשים מוצרים שמלכתחילה לא התכוונו להביא הביתה.

קניות אונליין
קניות אונליין

משלוחים עד  הבית

מחסור בזמן הוא אחת הסיבות שהפכה קניות סופר באינטרנט לאקטואליות מאוד ומשלוחים עד הבית של מוצרים שרכשנו הינם דבדבן שבקצפת.

בזכות שירות זה, אנחנו מספיקים הרבה יותר ומקדישים את הזמן היקר לדברים החשובים באמת! כמו כן, אנחנו לא מתגעגעים לשקיות כבדות וכאבי הגב שהיו תוקפים אותנו לאחר קניה גדולה במיוחד.

רשתות רבות, ביניהן רשת שופרסל, מספקות שירות משלוחים הביתה ובדרך זו חוסכות ללקוחותיהם לא רק את הזמן היקר אלא גם כסף אמיתי. יתר על כן, שליח, בניגוד אלינו, לעולם לא ישכח שום דבר, ובדרך זו נוכל למלא את המקרר בדיוק עם מוצרי מזון שאנחנו אוהבים.

כמו כן, לשירות משלוחים עד הבית ישנו יתרון חשוב נוסף והוא שמירה על העצבים שלכם.
אחרי הכל, כולנו עסוקים מאוד ובהיותינו עומדים בתור ארוך לקופה בידיעה שלא הספקנו לסיים מטלות במשרד, הופכים לחסרי סבלנות ומורטי עצבים. העניין הוא שבתור אנחנו פוגשים אנשים בדיוק כמונו ואין זה מקום לתאר איך יכול להיגמר ערב כזה.

רשת שופרסל מציעה לנו להיכנס לאתר שלה ובשקט ורוגע, בזמנינו הפנוי, לעשות קנייה דרך הרשת. סביר להניח כי באווירה רגועה לא תשכחו כלום ותעשו קניה של כל המצרכים הנחוצים. באתר שופרסל תמצאו מבחר עשיר של מוצרים איכותיים וטעימים ובנוסף, תוכלו להתעדכן במבצעים שווים ולהתרשם ממוצרים לבית, קוסמטיקה ועוד.
עובדה חשובה לא פחות היא ששליח של רשת שופרסל יביא את המוצרים לביתכם בטווח שעות שקבעתם. דמי משלוח אטרקטיביים מאוד ומשתלמים בהחלט.

משלוחים
משלוחים

ועתה נסו לחשב כמה זמן בזבזתם בקניות בחנויות בחודש האחרון והימנעו מטעות הזאת בעתיד!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *