מחפשים מתנה מקורית? קיר תמונות לבית הוא הפתרון שלכם

רכשו מתנה מרגשת לאנשים שאתם אוהבים, עם קיר תמונות ללא מסמרים שיקצור המון מחמאות ויתאים לכל חלל בבית. איך עושים את זה נכון? מצאנו עבורכם פתרון מוביל

הילדים עוברים לדירה משלהם, החברים הטובים מתחתנים או שאתם רוצים להפתיע את אימא? לא משנה מה האירוע, מתנה אישית ומותאמת היא תמיד הפתרון המרגש ביותר. המתנות האישיות הן מה שנשאר איתנו הכי הרבה זמן, ולרוב הן יעלו אצלנו זיכרון נוסטלגי לתקופה כזו הוא אחרת. אלא שבפועל, אם להודות באמת, לרובנו אין זמן להתחיל לחפש, ליצור ולהכין לבד. ולכן בסופו של דבר, אנחנו מוצאים את עצמנו עם מתנות נטולות מאפיינים אישיים.  

אם גם אתם מאסתם במתנות שיש לכולם, ורוצים לרכוש תמונה מקורית שתוכלו להכין ולשלוח בקלות, אפילו בלי לצאת מהבית – יש לנו פתרון מצוין בשבילכם. ומה שעוד יותר נוח הוא בעובדה שהפתרון הזה מתאים לכולם. בלי תלות בגודל הדירה, בגילם של בעלי השמחה או בסוג האירוע. אפילו אם סתם בא לכם לשמח חברים, הוא ללא ספק יעלה אצלם חיוך.

לפנות מקום לרגעים משמחים

כדי לסמל תקופה מהנה, להזכיר רגעים משותפים וליצור אפקט של "וואו" בכל דירה, ממש לא צריך להתאמץ. מהיום תוכלו לעשות את כל זה ואפילו יותר, בקלות ובמהירות מכל מקום. עם קיר תמונות בעיצוב של אלבומי, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור בתמונה שאתם ממש אוהבים, לעצב ולשלוח כמתנה שתקשט את הקיר בבית של הנמענים שלכם.

תמונות ושעון
מתנה מרגשת

זו יכולה להיות תמונה שלכם מאירוע או טיול משותף, תמונה שלהם שצילמתם, צילום שהם צילמו בעצמם ולא מצאו את הזמן לשתף או אפילו תמונת נוף של המקום שהם הכי אוהבים בעולם. והכי טוב – לבחור כמה תמונות כדי ליצור אוסף מיוחד, שמסמל תקופה ושיוכל לקשט שיר שלם. באתר של אלבומי תוכלו לבחור את גודל התמונה הרצויה, לעצב ולסגנן, וליהנות אפילו מתמונה מפוצלת שכוללת מספר קנבסים שונים. 

התמונות שכל קיר רוצה להכיר

מכירים את המתנות שפשוט אין לנו איך להשמיש, כי אנחנו לא מצליחים למצוא את הזמן לעשות את זה? עם קיר תמונות של אלבומי לא תצטרכו להתמודד עם הבעיה הנפוצה. מכיוון שמדובר על קיר תמונות אלבומיקס ללא מסמרים שמתאים להדבקה, הוא יכול להשתלב בקלות על כל קיר ולכל דירה. החל מדירות שכורות לתקופה קצרה ועד לקירות שפשוט לא רוצים להרוס עם מסמרים. כי מי אמר שצריך להתאמץ ולחפש פטיש ומסמר רק כדי לתלות תמונה? 

2 תמונות עם מסגרת
תמונה שמתאימה לכל קיר

התוצאה היא שתוכלו לבחור תמונה אחת או כמה תמונות שונות, בלי לחשוב על ההשלכות ועל מה שיקרה אם תרצו לשנות, להעביר מקיר אחד לקיר השני וכדומה. מעכשיו כבר לא צריך להתלבט – פשוט מזמינים, שולחים ותולים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *