מייבש כביסה מומלץ בהצעה מיוחדת

בואו לקנות מייבשי כניסה בוטיק! חסכנים בחשמל, מקוטלגים בסולם הירוק בידידותיות לסביבה! לא מזהמים! בקושי מרעישים! מבצעים הנעה שקטה! בואו ליהנות ממייבש כביסה איכותי וקל עד מאד לתפעול!

כיצד תתנהלו לאחר שקניתם מאתנו את מייבש הכביסה?

אם המייבש יגיע עם הטכנאי – זהו מצב אידיאלי. אם המייבש מגיע רק עם משלוחן, אל תעזו לפתוח אותו, ואל תעזו לספור חלקים. זה יגרע מתעודת האחריות כליל, והחנות לא תהיה ערבה למה שיש לכם בבית. המתינו לטכנאי שיפתח בעצמו את המייבש, יחתים אתכם שלא נגעתם בו קודם לכן, ויבצע את ההתקנה. חשוב מאד להקפיד על כלל זה על מנת כי יהיה זה מייבשת כביסה מומלץ גם ברמה הצרכנית, עם תעודת אחריות מלאה הצפויה לשרת אתכם במקרה של תקלה.

הנעה שקטה

המנוע של המייבש כמעט ולא נשמע, ממש כמו במכוניות החדשות המופעלות בהנעה שקטה. ניתן ליהנות משקט תעשייתי של ממש עם מייבש זה, ולזכות להפעלה יעילה, חסכנית בחשמל ובמשאבים, ואחת הידידותיות ביותר לסביבה. כידוע, מנועים של מייבשים אינו בדיוק תורמים לאי הזיהום הסביבתי, אך לא כאשר מדובר על מייבש כביסה מומלץ מטעמנו.

מבחר מגוון של תכניות ייבוש

ייבוש לאחסון בארון, ייבוש להכנסה לתיקים לפני טיול, ייבוש מהיר וחסכני לעונות הקיץ החמות, ועוד. על החוגה של כל מייבש כביסה מומלץ יהיו עשרות תכניות ייבוש. בואו לחנותנו ובחרו את במייבש המכיל את התכניות הכי אטרקטיביות למקרה המבחן שלכם!

ניתן להכניס בגדים בכל רמת רטיבות

אחרי כביסה ידנית ללא סחיטה, אחרי כביסה ידנית עם סחיטה, אחרי כביסה במכונה ללא קימוטים, אחרי כיבוס רגיל במכונה, עם קימוטים, אחרי כיבוס עם מרכך או בלעדיו, ועוד. הבגדים יתקבלו בכל תצורה שהיא ויוחזרו לכם כשהם יבשים לחלוטין בכל מצב. מייבש כביסה מומלץ יוכל לייבש עבורכם גם כל סוג של בגד, כולל בגדי שרד ובגדים חגיגיים אחרים, ללא הגבלה.

Washing machine

ניקוי קל של הפילטר, ריקון קל של מכל המים, ועוד. רוב משימות התחזוקה ניתנות לתפעול קל מאד בכל מייבש כביסה מומלץ. גם שירות הלקוחות שלנו זמין למקרה של בעיה חמורה יותר המצריכה התייחסות שלנו, או במידה ותבקשו ייעוץ לגבי פעולות התחזוקה השוטפות אשר צריך לעשות במייבש הכביסה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *