ארון 2 דלתות – הרכישה החדשה

המעבר שלי לדירה החדשה לא השאיר לי הרבה ברירות והייתי צריכה לקנות ארון בגדים.

בדירה עצמה היה ארון בגדים אבל לא התחשק לי עליו – הוא היה קטן ומיושן ולי יש כמויות גדולות מאוד של ביגוד. אחרי שהבנתי איך אני רוצה לעצב את החדר ומה אני רוצה שיהיה בכל מקום, החלטתי לנסוע לחנות הרהיטים האהובה עליי ולקנות בה ארון 2 דלתות חדש, גדול נוח ושיתאים לי לגודל של החדר.

הכי חשוב היא ההכנה המוקדמת

מאחר ולא רציתי ארון מאוד מאסיבי, רשמתי לעצמי את המידות של מה שאני רוצה ומשם נסעתי מיד לחנות. על מנת שאוכל לדעת איך אני רוצה למקם את הארון 2 דלתות ומה אני רוצה שיהיה עליו, החלטתי שאגיע עם שרטוט של החדר על מנת שאוכל להתייעץ עם המוכרים בחנות איזה ארון 2 דלתות לקנות. אני מאוד נאמנה לאינטואיציה שלי אבל במקביל יודעת לבקש עזרה ולהתייעץ עם אנשים שיש להם יותר ניסיון ממני. בעולם של היום, רכישת ריהוט היא רכישה פחות קשה ממה שהיה פעם. הכל היום נגיש יותר ומוחלף בקלות. פעם כל רכישה של ציוד הייתה להמון שנים ואז כל רהיט היה צריך להיות עם הרבה מחשבה וחשיבה לטווח רחוק משום שכל רהיט היה נשאר הרבה מאוד שנים ואז אם לא קונים באופן חכם נתקעים עם ציוד שלא רוצים להרבה מאוד זמן וזה מאוד מתסכל.

לא כל ארון הוא כל החיים

ברגע שאפשר להחליף ריהוט כל שנה שנתיים זה לא כל כך דרמטי. עם זאת, ידעתי שאת הארון 2 דלתות שלי אני רוצה לשמר לאורך זמן ולכן הסברתי למוכרים בחנות שחשוב לי לקנות ארון עמיד, יפה ונוח אשר ישרת אותי למספר שנים לפחות עכשיו. אחרי התלבטויות שונות, החלטתי לקנות ארון בגדים לבן משום שבדרך כלל זהו צבע שאין איתו בעיות לא משנה מה העיצוב של החדר. ארון 2 דלתות לבן מתאים לכל דבר. אחרי שהחלטתי על הצבע, הבנתי שאני צריכה שחלק מהארון 2 דלתות יהיה לתלייה של בגדים וחלק מדפים אז החלטתי לקנות ארון בגדים של שתי דלתות – אחת לתלייה בשתי קומות ואחד שתהיה עם המון מדפים. בסופו של דבר הייתי מאוד מרוצה ושמחה על הבחירה שלי, וקיבלתי על הארון המון מחמאות מחברים ומשפחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *