מהו מטבח מודרני?

מטבח

אסכולת עיצוב המטבחים צוברת תאוצה גדולה בשנים האחרונות

כאשר ניתן לראות סוגים רבים ומגוונים של מטבחים ועיצובים שונים אשר נכנסים במשקי הבית בישראל. אך ללא ספק סגנון המטבח המבוקש ביותר הוא הסגנון המודרני. זהו סגנון הקולע לטעמם של מרבית תושבי ישראל, ולא בכדי. המטבח סולידי אך מעוצב בטוב טעם וכמובן שגם עניין הפרקטיות משחק כאן תפקיד, ואף תפקיד מרכזי.

מטבח מודרני – נעים להכיר

המטבח המודרני בראש ובראשונה הוא מטבח פרקטי אשר נועד להקל בעבודות המטבח ולפשט אותן עד כמה שאפשר. כיאה לסגנון פרקטי, גם העיצוב של המטבח הינו נטול "קשקושים" ומאופיין בקווים חלקים ונקיים, כך שאין שום דבר מיותר בו גם מהבחינה הזו. החומרים מהם הוא בנוי לרוב הם המתכת והפלסטיק והצבעים הם הגוונים הקלאסיים – שחור, לבן וכסוף. מעבר להיותו יעיל ופרקטי, הוא גם נבנה על מנת להכיל כלים ואביזרים משוכללים טכנולוגית מהאיכות הגבוהה ביותר, בשל עובדה זו הוא אף זכה לכינוי "המטבח של אנשי ההייטק".

צרכני המטבח המודרני

בשל הכלים המשוכללים ותנאי העבודה הטובים, לרוב צרכני המטבח המודרני יהיו בשלנים חובבנים ששואפים לבשל באופן מהוקצע.  אם אתם נמנים על פלח זה באוכלוסייה – כנראה שהמטבח המודרני הוא המטבח עבורכם. יתרון נוסף למטבח המודרני, הוא שהוא מתאים לבשלנים אשר חובבים אינטראקציות משותפות בזמן הבישול, וזאת בשל היות המטבח המודרני פתוח ומחובר עם שאר חלקי הבית.

כיצד לבחור מטבח?

בין אם החלטתם ללכת על מטבח מודרני ובין אם החלטתם ללכת על סגנון אחר, הקפידו לבצע סקר שוק מקיף, והתייעצו עם גורמי מקצוע רלוונטיים – מעצבי פנים, בשלנים מקצועיים וכדומה. לאחר בחירת הסגנון, הקפידו לבחור בחברה אשר מייצרת מטבחים איכותיים ושהעיצובים שלהם לטעמכם. הדרך הטובה ביותר לקבלת אינדיקציה בעניין היא לבדוק בבתים של חברים או מכרים שיש להם מטבח שאתם אוהבים, ובעצם לבצע חיפוש מקיף במטבח – מקומות אחסון, חומרים מהם עשוי המטבח וכדומה. אם יש לכם מכרים להם מטבח מודרני, בדקו אם הסגנון המרווח והמאובזר מתאים להלך העבודה שלכם במטבח, לסגנון הבישול שלכם ולקצב החיים שלכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *