רכישת ארונות בגדים בהתאמה לבית הלקוח

ארונות בגדים

ארונות בגדים הם ללא ספק מיצגי בוטיק בבתי לקוח, ופתרונות אחסון מהטובים שיש בבית.

למעשה, אנו סבורים כי ארון הוא מוצר חובה ממש כמו המקרר ותנור החימום, משום שהסתפקות בכוננית שאינה ארון, ללא דלת, עלולה לזמן לבגדים שלכם את עש הבגדים, מה שיוביל לבלאי מהיר שלהם. כמובן שישנה גם סכנה של אבק מעל לבגדיכם אם לא תהיה דלת ארון שתגן עליהם. כאן נלמד שארון, אל אף כי הוא גדול ומסיבי, אינו חייב לתפוס מקום בכלל בבית הלקוח, וישנם בתים בהם לא נגרע אפילו 1 ס"מ של מקום פנוי עקב הצבת הארון. כיצד זה קורה, ומהו הסוד הגדול?

אנשים מעדיפים ארונות קיר חצובים

ארונות הקיר החצובים מספקים בדיוק את המתבקש. הדפנות עשויות מחומרים עמידים מאד שלא זקוקים למרחב נשימה, לא צוברים עובש, ועל כן יכולים להיטמע בתוך הקיר. מה שעיניכם יראו הוא רק דלת הארון. הבעיה היא שלא בכל בית ניתן לחצוב. ישנם בתים שבתוך כל הקירות שלהם הוטמעו תשתיות מים וחשמל, או חלילה – צינורות גז, וזה כמובן לא מאפשר לנו לחצוב. אולם בקיר שניתן לחצוב לפחות 60 ס"מ ניתן להטמיע ארונות שלמים על מדפיהם ולחשוף דלתות בלבד.

ארונות הזזה – עוד פתרון לחיסכון במקום

אם לא ניתן לחצוב בקירות שלכם, הרשו לנו להמליץ על ארונות הזזה. ארונות הזזה חצובים הם פתרון מושלם לכל בעת בית שניתן לחצוב בקירות ביתו, אבל גם אם לא – ארון הזזה לבדו פותר חלק ניכר ממצוקת המקום בבית. דלת הארון אינה מסתובבת על ציר אלא הולכת הצידה על ציר הזזה, מה שלא מצריך גריעת מקום כשפותחים אותה. הדלת נשאר בגובה הארון וברוחב שלו, ובפתיחה לא נגרע אפילו 1 ס"מ מקום פנוי. מה שכן, בשביל למזער נזקים בבית שלא ניתן לחצוב בו, כן היינו ממליצים לכם לבחור ארון צר וארוך, אשר ממד האורך יפצה על חוסר ממד העומק של אותו ארון.

ארונות בגדים בהזמנה אישית

בחנות Design2easy ניתן לארגן עבורכם ארונות בגדים בהזמנה אישית בהתאם לגודל הבית, החדר ועיצובו. אנו נשמח לסייע לכם גם בהתאמה פונקציונלית של הארון וגם בהתאמה דקורטיבית שלו לדירה ולחדר. אנו מספקים גם שירותי התקנת ארונות בגדים, כולל הטמעתם בפירים חצובים, במידה וניתן לחצוב בקירות בתיכם. בנוסף תוכלו למצוא ארונות במבצע במיוחד בשבילכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *