שמיכת פוך זוגית

שמיכת פוך זוגית תמיד מזכירה לנו את החוויה החמימה, המפנקת ועוטפת של שינה בנוחות רבה ובנעימות גדולה.

איך בוחרים שמיכת פוך זוגית

שמיכת פוך זוגית צריכה להיות איכותית במיוחד בכדי להשיג וליצור את אותה תחושה נעימה ומרגשת שייחודית רק לשמיכה זו. ולכן כדי לקבל את שמיכת פוך זוגית הטובה והמעולה ביותר עם איכויות שישארו לזמן רב יש לקנות שמיכת פוך זוגית מחומר מקורי ולא סינטטי. למרות שהשמיכות מוצעות בשוק במגוון גדול של מחירים וגדלים, הזולות יותר בוודאי אינן כוללות מאה אחוז של נוצות או פלומה המהווה את הבידוד שיוצר את איכות של שמיכות הפוך. שמיכת פוך זוגית היא גם גדולה ורחבה יותר, משקלה כבד יותר והיא יכולה להתאים בקלות גם למיטות שאינן זוגיות.  

איך שמיכות פוך משפיעות לטובה על השינה שלנו

שמיכות הפוך ידועות כשמיכות שאיתן חוויית השינה הופכת לאחרת. כולנו מכירים את התחושה הלא נעימה של קור עז בלילות של חורף קר, ולא תמיד אנו מעוניינים לישון עם מזגן דלוק או עם תנור, ולא תמיד זה מומלץ. לפעמים הקור גם יכול להעיר מן השינה וכמובן ליצור תחושה כללית של אי נוחות. לכן שמיכות הפוך ידועות מאז ומתמיד כשמיכות האולטימטיביות, היוצרות בדיוק את הבידוד הנחוץ מפני ירידת טמפרטורות קיצונית, ולכן הן מחממות בכל מצב בצורה האופטימאלית והנעימה ביותר. בניגוד לקניה של שמיכות הכוללות מרכיב סינטטי עיקרי, מומלץ לכן לבחור את השמיכות במילוי פלומה ונוצות.

איך שומרים על שמיכת הפוך

כדי שאיכותן של השמיכות תשמרנה לזמן רב באופן הטוב ביותר, אין מכבסים שמיכות פוך אלא לעיתים נדירות בלבד אם יש צורך בכך, ובאמצעות ניקוי יבש. השמיכות האלו זקוקות רק לאוורור תמידי, כך שאין לאפסן אותן בתוך שקיות אטומות, רצוי לאחסן אותן בארונות בקיבול רוחבי ככל שניתן ללא דחיסת השמיכה והכנסתה למקום צר. כך השמיכה מקבלת באופן רצוף אוורור טבעי. בנוסף יש מדי פעם להשיר את דלתות הארונות פתוחות לשם כניסת אוויר או אף מומלץ לאוורר את שמיכות הפוך כלפי חוץ באוויר. כך תישמר השמיכה באיכותה לאורך זמן מרבי מבלי להיהרס, ובייחוד כאשר יש לאפסן אותה ממושכות בימי הקיץ החמים.

מקווים שעזרו לכם להבין מה החומרים ממנה עשויה שמיכת פוך וכיצד היא תורמת לשינה שלכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *