סכין שף – תענוג לבשל

סכין שף

כל מי שאוהב לבשל מכיר את התחושה של עבודה עם כלים איכותיים שגורמים לכל דבר שמכינים להיראות כמו יצירת אומנות.

נכון, אין ספק שמי שאחראי בסופו של דבר לטעם של האוכל ובעיקר לנראות שלו זה אותו אדם בעל החזון שמבשל אבל על מנת שאותו אדם יצליח להכין את האוכל כפי שהוא רואה אותו בדמיונו הוא צריך כלים איכותיים לעבוד איתם. כך למשל סכין שף.

סוגים שונים של סכין שף

סכין שף יכולה להגיע בכל מיני צורות וגדלים ולכל סכין שף יש את הייעוד שלו היא מתאימה. לכאורה מדובר על סכין בלבד אז לא ברור על מה המהומה אבל כאשר מדובר על אנשים שמבינים את עולם המטבח וההתעסקות הנדרש, אם צריך לבשל עם סכין לא איכותית זה מאט את הליך ההכנה ולרוב הרבה יותר קשה להפיק ולהכין את האוכל כפי שרצינו. יתרה מכך, כאשר מבשלים עם סכין שהיא לא איכותית, הרבה יותר קל להיחתך משום שמפעילים יותר לחץ על הסכין בכל פעולת חיתוך ואז אפשר בקלות לפספס ולפגוע בעצמנו.

הסכנות בעבודה עם סכיף שף

עם זאת, יש לקחת בחשבון שעבודה עם סכין שף היא עבודה מסוכנת. מדובר על סכין מאוד מאוד חדה כך שכאשר מכינים משהו הוא נראה הרבה יותר טוב ומוכן בהרבה יותר קלות אבל עם זאת, רמת הסיכון להיפצע עולה פלאים משום שחתך של סכין שף יכול להיות לעיתים אפילו מסכן חיים. לכן, מי שעובד במטבח צריך לדאוג שיהיה לו ביטוח משום שכאשר נפצעים המחיר עלול להיות רב והרסני ואז חשוב שיהיה ביטוח רפואי הולם אשר יתן את המענה הכי טוב שאפשר למי שנפצע.

בעלי מקצוע אשר עובדים עם סכין שף

כל אדם שנמצא במטבח הוא בעל פוטנציאל להיפצע ולכן חשוב מאוד כן לדאוג לכך שמי שנמצא בסיטואציה יותר מסוכנת יהיה עם ביטוח הולם. טבחים שעובדים כל היום עם סכין שף נמצאים באחוז סיכון גבוה יותר מאשר מלצרים, מנהלי משמרת או כל איש שירות אחר שלא עובד ממש במטבח. כמובן שכל אחד יכול להיפצע מסכין שף אבל מי שנתון להכי הרבה סיכון זה מי שעובד איתה כל הזמן.

במיוחד לפניי הפסח אנו מפנקים אתכם במבצעי סכיני שף ועוד רבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *