5 מחשבים ניידים מומלצים לקנייה אונליין

מחפשים מחשבים ניידים לעבודה, למשחקים או למשרד הביתי? צמצמנו את מבחר האפשרויות ל-5 דגמים בולטים, עם התאמה למגוון צרכים ואפשרות לרכישה נוחה אונליין

רכישת מחשב נייד מלווה תמיד בהתלבטויות, בעיקר בשל המבחר הגדול שקיים בחנויות. אחרי שבחנו מספר דגמים של היצרנים המובילים, אלה הלפטופים שהצליחו למשוך את תשומת לבנו:

מחשב נייד
מחשבים ניידים מומלצים לקנייה באונליין
  1. Macbook Pro TB 16”

הפתרון המושלם לחובבי מחשבים ניידים מבית אפל, עם מסך ענק של 16 אינץ' שהופך אותו לכלי עבודה נוח במיוחד. מחפשים לפטופ למשרד הביתי? מצאתם את האחד שלכם. המקבוק הזה מספק ביצועים איכותיים במיוחד, ויכול לעמוד באתגרים של עבודה יומיומית מורכבת – החל מעריכת סרטים ועד לעיצוב גרפי. 

  1. Lenovo IdeaPad Flex 5

לפטופ בעל מסך מסתובב שניתן לקפל ולהעמיד לצורך תצוגה נוחה. מושלם לכל פעילות יומיומית, קל ונוח לקחת אותו לכל מקום (שוקל 1.5 ק"ג), קורא טביעת אצבע וניתן להשתמש בו גם עם עט שזמין לרכישה נפרדת.

  1. HP Spectre x360

אהבתם את המסך המסתובב? אפשרות נוספת לחובבי מחשבים ניידים שמאפשרים "להגדיל ראש" הוא הדגם הזה של HP – שגם אותו ניתן לסובב. הוא מגיע עם מסך בגודל 13.3 אינץ', שוקל 1.3 ק"ג, כולל צג מגע OLED ומקלדת מוארת. 

  1. DELL INSPIRON 3511 

על אף שלא מדובר באחד מהדגמים החדשים ביותר של DELL, שווה להתעכב עליו. הוא מגיע עם מסך בגודל 15.6 אינץ', ולכן יכול לשמש גם בתור מחשב עבודה עיקרי, שוקל 1.73 ק"ג ומציג ביצועים מעולים שמתאימים לשימוש יומיומי. יתרון עיקרי נוסף שלו הוא המחיר, שמכניס אותו לקטגוריה נוחה וידידותית במיוחד. כך שאם חיפשתם מחשבים ניידים איכותיים בעלות משתלמת, ייתכן שמצאתם פתרון.

  1. Asus TUF Gaming FX504

ונסיים עם אחד מדגמי הגיימרים של אסוס, שקשה שלא להתרשם ממנו כבר מהרגע הראשון. מדובר בלפטופ מעוצב שנראה מצוין, ומגיע עם כל הבסיס הנדרש למשחק באיכות שטרם הכרתם. החל ממעבד חזק, דרך רזולוציית מסך גבוהה ועד לכונן קשיח שנותן עבודה. מתנה מעולה לכל גיימר.

מחשבים ניידים
5 דגמים של מחשבים שהכי נמכרים בשוק

לעוד המלצות על קניות, היכנסו לאתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *