10 פריטים שישדרגו את המקלחת שלכם

מקלחת יכולה להפוך לאחד מרגעי הרוגע העיקריים של היום, אז למה לא לשדרג אותה עם כמה אביזרים למקלחת במחיר משתלם? קפצנו לאתר של אורבניקה כדי למצוא רעיונות

רגע לפני שיוצאים מהבית או בסיומו של יום עבודה ממושך – מקלחת היא תמיד רעיון טוב וכזה שאי אפשר לחכות לו. כדי להפוך אותה לפינוק אמיתי, החלטנו לאבזר את חדר האמבטיה שלנו עם אביזרים למקלחת שהופכים כל חלל פשוט לספא לכל דבר. בזכות רשת אורבניקה, שמציעה קולקציית פריטים לבית בעלות שווה, תוכלו להתחדש בלי לחשוב פעמיים. אלה הפריטים שאנחנו התאהבנו בהם:

  1. סל כביסה מעוצב – אחד מאותם אביזרים למקלחת שפשוט עושים את כל ההבדל. שימו סוף לבלגן ולעודף הבגדים, ותפנו מקום למה שחשוב באמת.
  2. מעמד מראה קטן – פתרון קומפקטי ואסתטי שאתם חייבים לאמץ.
  3. שטיח אמבטיה – כדי להפסיק לצאת מהמים החמימים אל רצפת האמבטיה הקרה, ולהימנע מהרטבת כל החדר.
  4. דיספנסר לסבון – רבים מאיתנו משתמשים במיכל שבו מגיע הסבון הנוזלי מהחנות, לא הגיע הזמן להשתדרג? מדובר באחד מאותם אביזרים לאמבטיה שיוצרים שינוי אמיתי בחלל, באפס מאמץ.
  5. מתקן תואם למברשת שיניים – אורבניקה מציעה מגוון דיספנסרים ומתקני מברשות תואמים, שמאפשרים ליצור סט של שניים מהאביזרים שתמיד ניצבים זה לצד זה.
  6. נר גליל עומד – אי אפשר לקבל אווירת ספא בלי נר לקישוט. גם מי שלא חובב הדלקת נרות יופתע מהתחושה שמתקבלת מעצם הצבתו של נר חדש באמבטיה.
  7. מגבות גוף – חלק בלתי נפרד מכל רשימת אביזרים לאמבטיה. מגבת חדשה היא כל מה שנחוץ כדי לצאת מהאמבטיה בהנאה. ולכן אם המגבות שלכם כבר בלויות ומשופשפות מדי, הגיע הזמן להתחדש. המגבות של אורבניקה מגיעות בטווח מחירים ידידותי במיוחד, שלגמרי עושה חשק למלא את המגירה. 
  8. מגבות פנים או ידיים – ואם כבר התחדשתם במגבות, הוסיפו מגבות ידיים.
  9. פח מעוצב – אביזר חיוני והכרחי לכל חדר אמבטיה. 
  10.  סלסילת קש קטנה – פתרון מצוין שניתן למצוא בקטגוריית עיצוב הבית, לצורך אחסון גומיות וסיכות. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *