סלונים מעור בהתאמה לבית הלקוח

סלונים מעור

כאשר אתם מתעניינים בקניית תכולת חדר כמו סלונים מעור, חשוב לדעת מספר אנקדוטות שיסייעו לכם להחליט נכון.

סלונים מעור, בשונה מסלונים מבד, מתאפיינים בכמה יתרונות בולטים, כמו למשל אי חשיפה כמעט לקרעים וסדקים, ספות ממשטחים עבים וחזקים, ובעונות חמות כמו עונת הקיץ ספות אלו מהוות התקני ישיבה מפנקים ביותר, משום שהטמפרטורה הטבעית שלהם נוטה להיות צוננת ונעימה. יחד עם זאת, חשוב לדעת מספר עובדות נוספות לגבי סלונים מעור, וכן לדעת כיצד מומלץ לבצע את ההתאמה לבית הלקוח באופן המיטבי ביותר.

סלונים מעור אינם מומלצים אם הבית חשוף מאד לשמש

ישנם בתים בהם הסלון הוא אסופה של קירות בלגיים שקופים. אם לא נאמר לכם שהחלון מווסת קרינת שמש, ואכן מורגשת בבית שמש ישירה, סלונים מעור עשויים להיות פחות אטרקטיביים. גם בבית בו יש חלון בלגי בודד, לא מומלץ להציב ספות של סלונים מעור ממול על מנת לא להזיק להן. מגע של קרני שמש במוצרי עור גורם לקימוטו ולהיווצרות חורים וסימנים שלא הייתם מעוניינים שיהיו לכם. לכן, שמרו רחוק מהשמש, ואם אפשר, בהסתרה מוחלטת ממנה.

סלונים מעור בבית הלקוח – טיפים לבחירה נכונה

  1. אף פעם אל תקנו בלי לבדוק את העיצוב. הבית שלכם הוא הדבר הכי יקר שיש לכם, ולכן לא צריך להסתמך על קבלן, חבר או מכר שמבטיח כי "בבית תהיה ספה". להכנסת ספה מתחייבים רק לאחר שבודקים אותה ומוודאים שהיא מתאימה לעיצוב הבית.
  2. עצה מומלצת לבחינת העיצוב: על פי תפאורת הסלון, תצורתו וגווניו השולטים. לדוגמה, סלון עם חלונות עגולים או פרופילי-חלון עגולים, משקופי דלת עגולים וכד', יצריך סלונים מעור עם התקני ישיבה עגולים. באשר לצבעים, אם אבחנתם את הסלון שלכם עם צבע אחד דומיננטי, השתדלו לבחור מערכת ישיבה בצבע דומה, או נגדי (למשל בסלון לבן ניתן לעתים להכניס ספות שחורות). ניתן גם לשלב צבע-פרזול (בחלק מהסלונים יש 2 צבעים שולטים, האחד ראשי והשני של הפרזול).

ובכל מקרה, ניתן תמיד להתייעץ עם חברת שיווק ומכירת סלונים מעור לפני כל קניית סלון לבית, למשרד ולכל נכס בנוי אחר באשר הוא!

מקווים שנהנתם מהכתבה, אם יש לכם שאלות את מוזמנים לפנות אלינו או להגיב לנו לכתבה. בנוסף יש לנו עוד מגוון גדול של כתבות מעולות באתר שלנו אתם מוזמנים להמשיך ולקרוא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *