שמיכת פוך יחיד – אושר אמיתי

שמיכת פוך יחיד

לכל אחד יש את הטקסים הקטנים שלו שהופכים אותו לאדם שמח יותר.

יש כאלו שאוהבים לפנק את עצמם בקפה איכותי בבוקר. יש כאלו שאוהבים לקנות לעצמם בגדים איכותיים ויש כאלו שאוהבים לרכוש נרות ריחניים הביתה. אחד הדברים שאני הכי אוהבת זה את הטקס של ללכת לישון עם שמיכת פוך יחיד.

שמיכת פוך יחיד לחורף הקר

על אף שמזג האוויר בתל אביב הוא בלתי אפשרי בעונת הקיץ, אני ישנה עם שמיכת פוך יחיד כל השנה. בחורף, לישון עם שמיכת פוך יחיד זה מתבקש משום שממש קר ואז שמיכת הפוך שומרת על כל החום ולא קר כאשר מתכסים בה בלילה. בקיץ, לעומת זאת, הכי מתבקש לישון עם איזו שמיכה דקה במיוחד ולשמור את המזגן דולק ללא הפסקה.

הדרכים לישון עם שמיכת פוך יחיד גם בקיץ

אני גיליתי שאחד הפינוקים המרכזיים שלי זה להישאר עם מזגן פתוח כל הלילה אבל לשמור על שמיכת פוך יחיד גם לקיץ. בגלל שאני מקפיאה את החדר אז ממש קר בו ואז שמיכת פוך יחיד היא בדיוק מה שצריך כדי לישון כמו שצריך. אין דבר כיפי יותר מאשר לכוון את המזגן על שש עשרה מעלות או אפילו שבע עשרה מעלות ואז לישון עם שמיכת פוך יחיד מפנקת. נוצר סוג של ניגוד מתבקש שבחוץ חם ולח אבל בבית נעים וקר ומתחת לשמיכת פוך יחיד שוב נעים וכיף.

מתי עדיף לישון עם שמיכת פוך בחורף או בקיץ?

לפעמים אני חושבת לעצמי שהרבה יותר כיף לי לישון עם שמיכת פוך יחיד בקיץ מאשר בחורף. בגלל שבחורף זה ברור שישנים עם שמיכת הפוך זה הרבה פחות מרגש לישון איתה. לעומת זאת, כאשר ישנים עם שמיכת הפוך בקיץ מרגישים הרבה יותר מיוחדים ומעניינים. אני משתדלת לא להגזים עם המעלות הנמוכות של המזגן משום שזה מאוד לא אקולוגי ולא שומר על הסביבה אבל התענוג של לישון בשמיכה חמה ומפנקת כאשר הופכים את החדר לקר ונעים היא אחת החוויות הכיפיות של הקיץ. כל העניין של לחות וחום בלתי נסבל נשאר מחוץ לבית ואז בבית עצמו אפשר להתפנק על שינה ערבה וכיפית עם שמיכה מפנקת ונעימה וליצור אווירה שמאפשרת את זה בלי כל בעיה הודות למזגן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *