שמיכת פוך יחיד – מה שצריך לדעת

מיטה, שמיכה, כריות

שמיכת פוך יחיד לחדרי השינה השונים, למבוגרים, לילדים או למתבגרים היא אחת השמיכות הנוחות ומפנקות למגע, ובעיקר כל אחד אוהב להתכרבל בחדר השינה שלו עם שמיכת פוך יחיד שתהיה מחממת מאד, כזו שקשה יהיה להיפרד ממנה בכל רגע.

לכן איכות שמיכת פוך יחיד שתבחרו יכולה להיות משמעותית והיא זו שיוצרת את ההבדל, ואין טעם לקנות שמיכת פוך יחיד שכושר החימום שלה לימים חורפיים יהיה ירוד ולא אפקטיבי. לכן קיים מגוון גדול של שמיכת פוך יחיד מסוגים שונים. כאשר בוחרים לקנות שמיכת פוך יחיד יש לבדוק את השמיכה בפרמטרים שונים ולא למהר לקנות כל שמיכה כלאחר יד – יש לבדוק האם השמיכה סינטטית או טבעית, מהו סוג התפירה שלה- האם התפירה היא חלקה או ריבועית וצפופה יותר, למרכיב התפירה חלק משמעותי ביכולת ללכוד את האוויר הקר ולבודד אותו מהגוף.

מהו סוג הנוצות במילוי של שמיכת הפוך הטבעית והאם היא כוללת גם נוצות עם חומרים סינטטיים?

מהו הכושר של השמיכה לשמור על חום הגוף, בייחוד לילדים הנוטים לא תמיד להתכסות באופן מלא. הדגשים בבחירת סוג שמיכת הפוך יכולים להיות רבים, וכאשר מעוניינים להשקיע כסף רב בשמיכת פוך חורפית איכותית שתשרת אותנו למשך שנים רבות, יש לשים לב לכל פרט. בקניית שמיכות הפוך לחורף יש להכיר את כל הסוגים השונים, וכן להבין מדוע יכול להיות פער במחירים השונים של השמיכות. בייחוד בסוגי המילוי הטבעי של השמיכות- האיכויות נמדדות על פי משקל השמיכה, אורך הנוצות בה, סוג הנוצה, הסטריליזציה של המילוי ואף האם הנוצה רכה יותר או פחות, כל אלו באים לידי ביטוי באופן בולט במחירים השונים לצרכן. שמיכות הנחשבות לבעלות מעל תשעים אחוזים של מילוי נוצות הן השמיכות המקוריות, ולרוב מחירן גם יקר יותר מכל שמיכה סינטטית אחרת. המכירות של השמיכות בכל החנויות למצעים ולכלי הבית נמצאות במגמת עלייה עם הופעת הגשם הראשון או לקראת החגים המועדים, וכן במכירות מבצע של סופי עונה ניתן למצוא מגוון אטרקטיבי של שמיכות פוך ולהצטייד אף בכמה סוגים שונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *