ארון בגדים- 5 דברים חשובים לא ידעתם

חדר שינה

5 דברים חשובים שלא ידעתם על ארון בגדים, אולי כולנו מכירים את ארון הבגדים שלנו, אך אנו לא מכירים את אותו באמת

 

ארון הבגדים הוא אחד הדברים השימושיים ביותר בבייתנו, ואנו נעזרים בו ומשתמשים בו יותר זמן ממה שאנו חושבים. ארון בגדים בדרך כלל נמצא באזור חדר השינה שלנו בין אם כחדר קטן בסמוך לחדר השינה או כארון בגדים כמו שכולנו מכירים בתוך חדר השינה.

אנו יודעים כי ארון בגדים הוא דבר חשוב בביתנו, אך הנה מספר דברים אשר לא ידעתם על ארון הבגדים שלכם:

  1. ארון הבגדים שלנו הוא המוצר עליו אנו מסתכלים הכי הרבה זמן בממוצע במהלך היום. אולי זה יישמע לכם מוזר, אך אנו בוהים בארון הבגדים שלנו זמן רב מאוד במהלך היום. נכון שניתן להכליל פה ולהגיד שנשים נוטות לבזבז זמן רב יותר מול ארון הבגדים מאשר הגברים שבינינו, אך גם רוב הגברים נמצאים אל מול ארון הבגדים שלהם זמן נכבד מאוד במהלך היום.

  2. רוב ארונות הבגדים בעולם עשויים מעץ. היום ישנו טרנד חדש בארונות הבגדים אשר בו הארונות עשויים מחומרים שונים כמו מתכת, אלומיניום, קש וכו׳. אך גם היום ארונות הבגדים הפופולריים ביותר בעולם עשויים מעץ. ניתן לראות זאת גם לפי החברות השונות המוכרות את ארונות בגדים שלהם בממדים עצומים. ארון בגדים מעץ הוא נוח, זמין ולא נהרס לאורך זמן ולכן זהו חומר הגלם המועדף ביותר ליצירת ארונות הבגדים השונים.

  3. ארון בגדים ברוב הפעמים גם מכיל בתוכו מקומות לנעליים. גם זה יישמע מוזר לרובכם אך עליכם להבין כי המגירות התחתונות בארון הבגדים מיועדות לאכסון נעליים. אכסון נעליים הוא נושא רגיש ורבים מהאנשים מעדיפים לאכסן אותן רחוק מארון הבגדים בשל הריח של הנעליים. עם זאת חשוב לדעת כי בארון בגדים מודרניים יש מגירות ייעודיות לאכסון של נעליים והם מאווררות במידה רבה, כך שניתן להגיד שהריח של הנעליים שלכם לא פוגע בריח הבגדים אותן אתם מאכסנים בארון הבגדים.

  4. ארון בגדים ממוצא מכיל בתוכו יותר מקום לתלייה מאשר מקום אכסון לבגדים מקופלים. גם זה נשמע מוזר עבור רובנו, אך עלינו להבין כי ארונן בגדים נמכר ברוב העולם על פי אמות מידה של אנשים מבוגרים, אשר מתלבשים לעבודה מדי יום בחולצות מכופתרות וחליפות למיניהן. לכן, ארון בגדים ממוצע מכיל תאים רבים יותר שבהם ניתן לאכסן בתלייה – חליפות או חולצות מכופתרות, ופחות מקומות שבהם ניתן לאכסן בגדים מקופלים.

  5. ארון בגדים מסודר גורם להרגשה טובה יותר במהלך היום. ארון בגדים מבולגן הוא דבר שמוכר לרובנו. לרובנו אין זמן לסדר את ארון הבגדים שלנו ולהשקיע בכך זמן. אך מחקרים מגלים כי אנשים להם ארון בגדים מסודר הרגשה טובה יותר בחיים. ארון בגדים מסודר עוזר לאנשים אלה להרגיש שהם שולטים בחייהם ומוכנים לכל הרפתקאה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *