ארונות לחדר שינה בהתאמה אישית לבתי המגורים שלכם

הנדבך העיקרי שבעיצוב חדרי השינה הוא נדבך הארונות, ולא בכדי.

בשונה מהמיטה, שיכולה להיות גם צדית ופריפריאלית בהינתן כי החדר מאד גדול, לא כך ניתן לומר לגבי הארון. גם בחדרי נוער או ילדים וגם בחדרי הורים, הארון הוא חלק אימננטי ועיקרי מהחדר, ומי שיש לו אמצעים יפרוס את הארון שלו על פני יותר מקיר אחד. המצב בשוק כיום ממשיך במגמה זו, וניתן לומר כי ארונות לחדר שינה בדגמים קטנים אפילו יכסו לפחות מחצית מרוחבו של קיר ממוצע, אם לא את כל רוחב הקיר. לכן, מכל מקום בו תביטו על הנעשה בחדר, הארון "יחייך" אליכם, וחשוב מאד שזה יהיה חיוך מלבב המשדר "אני מתאים לחדר", ולא להגיע למצב של חוסר התאמה בין התכולה הקיימת לבין הארון הצפוי לפקוד את חדרכם.

כיצד בוחרים ארונות לחדר שינה אשר יתאימו לעיצוב החדר?

זה נשמע פשוט, אך בפועל ישנם מלא אילוצים שמורכבותם נלמדת במוסדות לעיצוב כמו שנקר, בצלאל ומכללות מקבילות בחו"ל. הבעיה היא שמי שלא התעמק במרכיבים הללו, וקנה ארון שרירותי עלול להסתבך בחוסר התאמה שיבלוט אפילו לו, כאדם בלתי מיומן בעיצוב הבית. חוסר התאמה כזה יכול להיווצר אם למשל גימור הצבע של הארון הוא מבריק ולא מט, והוא ממוקם מול השמש, מה שיגרום לדפנות שלו להיות מסנוורות מדי בוקר, או לחילופין – להציב ארון שחור או כהה מאד בסביבה שלא מתאימה לכך כי קשה להאיר אותה אפילו עם לדים חזקים. תמיד ניתן לתקן טעויות כאלה על ידי ביצוע עבודות תאורה על הארון, כלומר – להטמיע מנורות ארון על הדלתות והדפנות, אבל מוטב להיות חכם מאשר פיקח, ולבחור מראש ארונות לחדר שינה שיתאימו לעיצוב שלו בכל פרמטר ופרמטר. את זאת עושים אך ורק באמצעות סיוע ממעצב פנים המתמחה בניסוח עיצוב חדרי שינה.

מה יש לוודא על מנת להבטיח כי מדובר במוצרים עמידים לחדרי השינה שלכם?

חשוב לוודא כי ארונות לחדר שינה יהיו עשויים אך ורק מעצים עמידים שנבחרו בקפידה, ועברו תהליכי סנתוז מלאכותיים כמו אימפרגנציה בדוד חומרים ושימון דו צדדי לכל שבב עץ. חשוב לוודא כי המתכות שעל הארון, למשל בפרופיל ובידיות, הן מתכות עמידות, חזקות, אלחלד, וכאלו שהמגע עמן רך. פרזול ארון מאלומיניום, למשל, מהווה בחירה ראויה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *